سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَ نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ *
إِذْ یَتَلَقَّى الْمُتَلَقِّیَانِ عَنِ الْیَمِینِ وَعَنِ الشِّمَالِ قَعِیدٌ *
مَا یَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ *
بنام خداوند بخشنده ی مهربان.
ما انسان را آفریدیم و وسوسه‏ های نفس او را می‏دانیم، و ما به او از رگ قلبش نزدیکتریم!
به خاطر بیاورید هنگامی که دو فرشته راست و چپ که ملازم انسان هستند اعمال او را دریافت می‏دارند.
هیچ سخنی را انسان تلفظ نمی‏کند مگر اینکه نزد آن فرشته ‏ای مراقب و آماده برای انجام ماموریت است.
«آیات 18-16 سوره ق»

فقط محض تشکر از خالق و مخلوق!

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۵ ق.ظ

 

یا هو...

 

همیشه در اوج ناراحتیها و فشارهای روحی، حضرت رئوف میطلبیدند و آبی می شدند روی آتش دلم! غم از دل میرفت تا چشمان گنهکارم به جمال صحن و سرا و گنبد نورانی شان روشن می گشت. اما این بار همه چیز خوب بود، همه چیز عالی... دعوت کردند و سفره ی کریمانه شان را مثل هربار برابرم گشودند. تا اینکه یکی یکی، از پس هم سامع خبرهای ناگوار بودم. و به محض ورود به شهر و دیارمان جهت مراقبت از مادربزرگ عزیزم راهی بیمارستان شدم. هیچ نمی نالم... تازه ممنونت هم هستم که هستی، آن لحظه که خبر فوت اقوام نزدیک را می شنیدم یکی پس از دیگری... آن لحظه ای که جسم نحیف و بی رمق عزیزم را در بستر بیماری دیدم و صبحها را در کنارش شب میکردم و شبها را صبح... حتی همان لحظه که بیماری مادربزرگ مشخص شد و یک جفت چشم در چشمانم خیره شد و صدایی آمد: متاسفانه ایشون...

همیشه و همه جا حست میکردم که چقدر حواست هست و چقدر هوایم را داری...

ممنونم خدااااااااااااااااااااااااا

---------------------------------

عزیز نازنین!

ممنونم که سطرهایی از نجواهای قشنگت را برای تمنای دعای سلامتی مادربزرگم صرف کردی و تا این حد بیادم بودی. بدان که لحظه به لحظه با وجود فرسنگها فاصله، تو را در کنار خود حس میکنم!...

کوتاه میگویم: دوستت دارم!

ه م ی ن...

----------------------------------

آدم نمیداند وقتی کسی غافلگیرش میکند چطور و چگونه تشکر کند از محبتهایش. حالا بیا و فقط این نباشد. لحظه به لحظه اسباب زحمت شوی. در سفر اخیر، دو نفر از دوستان را بشدت مورد عنایت زحمات خود قرار دادم. یک زوج بسیار عزیز و مهربان! دو دوست مجازی نه! حقیقی...

توان تشکر ندارم خدایتان اجر دهد و برایتان آرزوی خوشبختی و سعادت دارم...

همچنین رفیق دلبندمان که طی هر سفر زحمات بسیاری متحمل می شوند و هم اکنون ساکن سرزمین وحی اند. حتی این بار با وجود اینکه سعادت فیض حضورش را نداشتیم اما باز مشمول مهرش بودیم.

سفرش بی خطر و پر از نور و معنویت...

چون هر سه بزرگوار با چشمان مهربانشان این صفحه را متبرک میکنند نوشتم تا بخوانند: خیلی بیشتر از خیلی ممنونتان هستم و همیشه دعاگویتان...

 

تقدیم شما خوبان:

 

-------------------

+ چه زیبا گفت سهراب:

دوستانی بهتر از آب روان

و خدایی که در این نزدیکیست...

 

++ بابت غیبت طولانی ام و اینکه دل بی نظیر دوستان را نگران کردم عذر میخواهم! شرح حال را که خواندید؟ امیدوارم موجه بوده باشد!

 

+++ همیشه محتاج دعایتان بوده ام، حالا بیشتر!

من به دعای خوبان خدا ایمان دارم!

برای سلامتی مادربزرگم، تنها یادگار و بازمانده از خانواده ی پدری ام دعا کنید...

۹۲/۰۷/۲۰
عتید ...

نظرات  (۲۱)

۲۰ مهر ۹۲ ، ۰۹:۲۳ مـَـ ه جَـبـیـטּ
سلآم عزیز جان ..

اللهم اشف کل مریض ..
شفا از اوست، دوا از اوست ..

خدا برات نگه داره دوستاتو ;)

پاسخ:
سلام مه جبین

ممنونم!
خدا  شما رو هم برامون نگه داره : )
۲۰ مهر ۹۲ ، ۰۹:۲۶ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام خداقوتـــــــ
ان شا ء الله هر چه زودتر سلامتیشونو بدست بیارن !
التماس دعا
یازهراکربـــــــ بلاان شاء الله
پاسخ:
سلام
زنده باد بر شما
و سپاس از دعاتون!
سلام عتیدِ مهربانم ...

استشمام عطر ناب حرم امن رضوی گوارای وجود آسمانیتان ... و الهی که لطف و مهربانی حضرت رئوف علیه السلام،تا همیشه ی همیشه قرین لحظه لحظه هایتان...

خدا رحمت کند رفتگان را ... وانشاءلله بهشت نصیبشان.

الهی بحق همین روزهای خوب و نیک و روزهای خوبتری که پیش ِ رو داریم،خبر سلامتی نازنین مادربزرگ،لبخند را به دل هایمان هدیه کند.
آمین ...

خیلی بیشتر از خیلی بیادتون هستیم ... و همیشه مزاحم لحظه هاتون،عفو بفرمایید لطفا.

درپناه رئوف بی منت،لحظه های آرام و آرامشی مستدام برایتان آرزو دارم.
یاحق.
پاسخ:
سلام رفیق خوب و دلسوز

ممنونم از همدردیتون!

به دوست عزیزمان عرضه داشتم جایتان که خالی نبود! انگار کن هر لحظه در کنارم بودید!...

و باز تشکر میکنم که شریک لحظه هام بودید در غیبت مجازی.

در پناه ضامن آهو
راستی

کوتاه میگویم :دوستت دارم
اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم.

پاسخ:
یادتان هست بچه که بودیم آینه گفتنها معنایی داشت برابر ایضآ؟
آینــــــــــــــــــــــــــــه : )
سلام بزرگوار
مهربان شمایید که با این همه دلمشغولی باز هم یاد ما می کنید
اینروزها هر مناسبتی که پیش آمد گفتم خوشابحال شما که سفرتان اجازه ی تجربه ی این زمان و مکان را کنار هم داده.. ببخشید، ذهن کوتاه من اصلا نرسید به اینجا که شاید اتفاقی پیشامد کرده!
بسیار متاسف شدم و آرزو می کنم که عزیزِ شما لباس عافیت به تن کنند به حق این ایام عزیز!

می بینید چقدر فرق است بین من و شما..
شما نظر و ردپایتان، کلی صفا دارد و خوشحالم می کند..
من حتی واژه ندارم کمی تسکین شود بر گرفتاری های این روزهای شما!

امیدوارم همیشه از امتحانهای بزرگ، بزرگ و عزیز خارج بشید و همیشه و همه حال داخل باشید به رحمت و عنایت خداوند

زیارتتان قبول حق دوست بزرگوارم
در پناه حق...
پاسخ:
سلام گرامی
یاد یاران دست ما نیست. دست دل است!
نفرمایید! دارم فکر میکنم چقدر قشنگ است حتی همین فکر کردن به حضور فیزیکی در آن مکان لاهوتی!...
ممنونم از دعای خیرتون!

دقیقآ درست میفرمایید. چقدر فرق است بین من  شما...
فقط رد پایتان، حالا بماند زیبا کلام پرمهرتان که غم از دل می برد، فقط رد پایتان معجزه میکند!!!
باور ندارید؟ شاهدش باقی دوستان مشترکمان : )

حقیقتآ دعاهایتان دلم گرم میکند!
۲۱ مهر ۹۲ ، ۰۰:۲۰ امیرابوالفضل علوی
دلم پر مى ‏زند امشب براى حضرت باقر
که گویم شرحى از وصف و ثناى حضرت باقر
ندیده دیده ى گیتى به علم و دانش و تقوا
کسى را برتر و اعلم به جاى حضرت باقر


پاسخ:
تسلیت و تعزیت باد شهادتشان!
۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۶:۰۲ سجاده ای که دلش آسمان می خواست...
به کار بگویید نماز دارم،
به نماز نگویید کار دارم.
شهید رجایی
پاسخ:
مرحبا!
چه قدر به یادت بودم این روز ها ..

زیارت قبول.

+شماره هام ناپدید شدن |:
پاسخ:
ممنونم
دل به دل راه داره...

+ آخی...
منم گوشیم... : (
سلام دوستم. انشاالله همه ی بیماران بخصوص مادربزرگتون سلامتی شون رو خدا بهشون عطا کنه.
پاسخ:
سلام دوست خوبم
انشالله...
سلااااااااااام مشهدی

زیارت قبول بزرگوار.. دعایتان گرفت کلاغ سیاه رو هم طلبیدن ...

انجا بیشتر از همیشه بیادتان بودم...

انشالله بزودی مادربزرگ عزیزتان بهبودی پیدا میکنند.. بحق امام رئوف
پاسخ:
سلااااااااام به خودت : )

زیارت خودت قبول : )

عه عه عه!!! از این حرفا نزنیدا!!! بفرمایید کبوتر جلد آقا

خیلی تشکر میکنم که بیاد این حقیر بودید و انشالله روزی دوباره تان بزودی...

ممنونم!
سلام عزیزم.با تمام کوچیک بودنم ولی هروقت دلم یه تکونی خورد و لرزید یاد دوستان میکنم:)و ممنون ازت که به یادمی.
راستش من هیچوقت وجود مادربزرگ رو حس نکردم ولی مادرم مادربزرگ چندین نوه ست و عزیز دل همه،شهریور سال پیش بود که مادرم به سختی مریض شد و تا چهار ماه این ماجرا ادامه پیدا کرد و خوب میتونم حست رو درک کنم(دیدن بیمار شدن عزیزت و درد کشیدنش بدترین زجره اما پرستاری ازش با وجود ناراحت کردنت،یه حس خیلی لطیفی بهمراه داره!) و از خدا میخوام همونجور که لباس عافیت به تن مادرم پوشید تا هنوزم نقطه ی پرگار جمع خانواده باشه،مادربزرگ نازنین عتید جانم هم دوباره صحیح و سالم به جمع گرمتون برگرده،انشالله اعیاد رو با لبخند عزیزش سر کنی...
پاسخ:
سلام نازنینم
بزرگید و بزرگوار! و ممنون از اینکه در گوشه ی دعاهایتان یادی از ما میکنید.
خداوند رحمت کند مادربزرگهای عزیزت را. و انشالله سایه ی مادر مهربانتان سالیان سال همراه با تنی سالم بالای سرتان باشد.
امیدوارم پرستار قابلی باشم و خدمتگزار!
ممنونم عزیز دلم! ممنونم از اینهمه دعای قشنگ...
۲۳ مهر ۹۲ ، ۰۰:۵۲ تـــ ـا را
سلام مهربان
خدا میداند که از روزی که فهمیدم مادر بزرگی که با وجود ندیدنش مثل مادر بزرگ نداشته ام دوستش دارم، در بستر بیماریست، آرام ندارم و دست به دعا دارم...

هیچ چیز برای پرستار، با ارزشتر از سلامتی بیمارش نیست...
از خدا سلامتیشان را آرزومندم

مهر امام رئوفمان همواره همراه دلت باشد

در این ایام دعایم کنید
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنونم از اینهمه مهر و دعای خیرتان!...
یقینا همینطور است و باز تشکر میکنم بخاطر دعاهاتان که بیمه میکند...
ممنونم که هستید و همیشه بودنتان دلم گرم میکند...
محتاج دعای شماییم سادات بزرگوار...
۲۴ مهر ۹۲ ، ۰۰:۱۲ عبدالله ...
سلام مشهدی
زیارت قبول. این سفرها پر تکرار...
خوندم و متاسف شدم. میتونم حداقل کمی از فشارهای بعد از سفرتون رو درک کنم.
میفهمم. و چقدر کار بزرگی کردید که از مادر بزرگ مراقبت کردید.
به «امن یجیب» انشالله عافیت اجابت بشه....

پس آقا بی جهت نطلبیدند. طلبید تا سایه پر مهر و رأفتشان را در طول این نوائب بیشتر بر سر شما بگستراند. میدانستند الان بیشتر به این زیارت نیاز دارید.

ارواح رفتگان قرین رحمتش. در برابر غم، قلب بزرگی دارید خداوند بزرگترش کند. شریک هستم در این حُزن.
یا علی
پاسخ:
سلام جناب
قبول حق. انشالله...
ممنونم بابت همدردیتون!

آقا خواستن ویتامین و انرژی تزریق کنن تا آمادگی مواجهه با ویروسها رو داشته باشیم : )

خداوند پدر بزرگوار و رفتگانتون رو رحمت کنه.
هزار بار ممنونم!

علی یارتون...
۲۵ مهر ۹۲ ، ۰۱:۳۳ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم

ان شاالله زیارتتان قبول حق
خوش به سعادتتون
خدایِ من روزهای ناخوب ...
خداوند همراه همیشه زندگی تان باشد مثل همیشه و بلکه بیشتر!
ان شاالله مادربزرگ گرامی تون رو هم خدا حفظشون کنه!
این دو سه روزه خیلی تو فکر شما و وبتون بودم!

روز عرفه ... موقع دعاهم اومدید توی ذهنم!
خدا همه بیماران رو شفای عاجل عنایت کنه! بحق حضرت زهرا


خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)
واقعا نگران بودیم
پاسخ:
علیکم سلام

قبول حق!
میدونید؟ نمیشه گفت خوب نیست! صد البته درد داره... سختی داره... اما یه حکمتایی هست که خودشو آروم آروم نشون میده!!!
انشالله از دعای شما بنده ی مومن خدا.
ممنونم از محبت شما! شما خیلی مهربونید!

خودم خوب میدونم روز عرفه تو ذهن همتون اومدم اونجا که می خوندید: و ثناء طارفا عتیدا : ))
انشالله...

سلام بانو .
قابل بدونین به ما هم سر بزنین.
پاسخ:
سلام
بزرگوارید!
بروی دیده...
سلام عزیز بزرگوار

ان شاءالله که حال عزیزتان خوب است و جامه ی عافیت به تن کرده اند!

لطف شما را مثل همیشه با یک واژه ی ساده عمیق پاسخ می دهم که: سپاسگزارم
بسیار به یادتان بودم
+ من دلم خوش است به خوشی هایتان امیدوارم هرچه زودتر از جشن لبخندها بنویسید

سلامت و سربلند و سعادتمند باشید

در پناه حق...
پاسخ:
سلام دوست عزیزم

الحمدلله. به لطف دعای شما خوبان بهترند.

جشن لبخند؟
خوب میدانم حسم را باور دارید. پس بگذارید صادقانه بگویم!
همین که بیایم و نام زیبای شما را در کنار پیامهای دیگر عزیزان ببینم، یا همینکه فقط ردپایی باشد از شما، لبخندی کاملا غیرارادی از جنسی خاص(!) مهمانم می شود.
حقیقت بود!
+ من دلم خوش است به بودن شما!
دل دوست عزیزمان نمی خواهد که دل ما خوشتر شود؟؟؟

ممنونم که بیادمید و جویای احوال عزیزم...
به نامش
باشد برایش

برایشان حمد شفا می خوانم.... هر چه صلاحشان است انشاالله
پاسخ:
سلام

من به دعای خوبان خدا ایمان دارم!...

بی نهایت سپاس!
۳۰ مهر ۹۲ ، ۰۰:۰۱ پسر انسان
خوب خدایی داریم...
پاسخ:
خووووووب...
۳۰ مهر ۹۲ ، ۱۸:۱۳ طهورا احمدی
صبر مقامى است که در خور زىنب شد....صبورىتان اجرتان باد....

عزىز از دست داده ها مى دانن
پاسخ:
سلام سرکار خانم

زینتتان باد صبر!
سلام عزیزم.ایشالله حالشون هر روز بهتر بشه به لطف خدا:)
عیدتون هم مبارک(به همراه کلی گل و شیرینی)
راستی اگه خدا بخواد یه ماه دیگه زائر مشهدالرضا هستم،خیلی خوشحالم،ممنونم برام دعا کردید...
پاسخ:
سلام بانو
ممنونم. انشالله...
عیدتان عید باد در سایه ی لبخند حضرت!
به به بَ بَ به به :)
چقدرررر خوب! چقدرررر عالی!
مطمئنم بیادمون هستید :)
سلام بر عتید بزرگوار

منتظرم تشریف بیارید و بفرمایید که یه عیدی بزرگ از دست آقای همه ی خوبی ها،مولای بزرگی ها و امیر و ولی همه ی سیدای عالم گرفتید..
منتظرم!

عیدتون عید باشه دور از گناه و نزدیک خدا
و دلتون قرص باشه به مأمن خدایی مرد خدا


در پناه حق...
پاسخ:
سلام بر سادات عزیز

عیدیمان امید که باشد محبتشان و ولایشان هر روز بیشتر از دیروز!

عیدتان مبارک، پر از لبخند...
عذر تقصیر سادات بزرگوار!
ما باید خدمت میرسیدیم برای دست بوسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.