سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَ نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ *
إِذْ یَتَلَقَّى الْمُتَلَقِّیَانِ عَنِ الْیَمِینِ وَعَنِ الشِّمَالِ قَعِیدٌ *
مَا یَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ *
بنام خداوند بخشنده ی مهربان.
ما انسان را آفریدیم و وسوسه‏ های نفس او را می‏دانیم، و ما به او از رگ قلبش نزدیکتریم!
به خاطر بیاورید هنگامی که دو فرشته راست و چپ که ملازم انسان هستند اعمال او را دریافت می‏دارند.
هیچ سخنی را انسان تلفظ نمی‏کند مگر اینکه نزد آن فرشته ‏ای مراقب و آماده برای انجام ماموریت است.
«آیات 18-16 سوره ق»

روز آغاز!

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۵ ق.ظ

 

یا هو...

 

سی.....ب!

صدای چیلیک شاتر دوربین...

یک شمع اضافه تر!

و کاغذ شناسنامه ام یکسال دیگر کهنه تر شد.

اما من هنوز بزرگ نشده ام!

 

---------------------------

+ بگذار ساده بگویم و کودکانه مانند همان روزها:

تولدت مبارک مامان جونم!

 

++ تولدم مبارک!

+++ مدیونید اگه فک کنید توقعی دارم : )

۹۲/۰۴/۰۵
عتید ...

نظرات  (۳۳)

باشد
دل‌تنگی بماند برای فردا
امروز هم برای تو...
پاسخ:
مثل همیشه زیبا!
عالی!
برقرار باشید و فیروز...
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۰:۴۰ زیر نور ماه
تولدتان مبارک...
پاسخ:
تشکرات : )
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۱۷ پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
سلام
من دوزاریم کجه یعنی کلن اسکناسه ... این جمله که گفتید تولدت مبارک مامان جونم یعنی چی ؟ تولد مامانتونه ؟

تولدتون مبارک باشه انشاالله که عمرباعزت در کنار عزیزانتون داشته باشید...
انشاالله خداوند همراه لحظه های زندگیتون باشه...

یاعلی
خداقوت (صلوات برای فرج)
پاسخ:
سلام

: ) تولد هر دو بزرگواره : ))

بسیار ممنونم!

علی یارتون...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
:)
سلام بزرگوار
من چندمم الان؟
اجازه بفرمایید به میمنت این روز کمی مزاح کنم!
شما درست میفرمایید که: یک شمع اضافه تر
و کاغذ شناسنامه تان یک سال دیگر کهنه تر شد!

و با بند سوم از آن جهت موافقم که اضاف شدن شمعها و کهنه تر شدن برگهای سِجِل، هیچوقت دال بر پیرتر شدن شما و همنوعانتان نبوده، نیستند و نخواهند شد!!

حالا شاید تعبیر شما از بزرگتر شدن با مزاح بنده متفاوت بود:) که با آن مخالفم. و شما رو در کسوت استاد خودم میبینم.
پاسخ:
سلام جناب : )
شما صاحب اختیارید...

البته می شود از لحاظ سن، پیر بود اما دلی داشت به شادابی یک کودک!
منظور را مطمئنآ خوب متوجه شده اید و بزرگواری می فرمایید.
دعا بفرمایید بزرگ شویم اما کودکانه هایمان برقرار باشد...

لطفآ و خواهشآ القاب خود را به بنده نسبت ندهید!
این وصله ها به ما نمی چسبد!
در تنمان بی قواره است استااااااد! : )
واقعا اتفاق بسیار میمونی ست اینکه با اعیاد شعبانیه مقارن شده این تولد یا دو تولد.

من متوجه نشدم. تاریخ ماه و روز شما و مادر محترمتون تو یک روز مشترکه؟

اگه اینطوره تولد ایشون رو هم تبریک میکم خدمتتون. خدا سایه شونو بر سر شما مستدام کنه.
و زیباتر از سبک کودکانه نمیشود به این عزیزان تبریک گفت. که تا همیشه برایشان کودک میمانیم. و دلشان به اندازه کودکی ما هنوز که هنوز است بی تاب است:)

خدا حفظشان کند. به شما مبارک باشند.
پاسخ:
و البته سالهای پیشین را اگر سرچی بزنید بیشتر متوجه این مهم می شوید! : )
مثلآ مصادف بودن با میلاد ام الائمه یا حضرت علی یا امام سجاد!
همچین آدمایی هستیم ما : ))

بله بنده و ایشون هردو متولد پنجم تیرماهیم : )

از جانب ایشون صمیمانه تشکر میکنم!

من این سبک را دوست میدارم! بسیار هم دوست میدارم! حتی دوست دارم اگر اگر اگر به پیری هم رسیدم این لحن را فراموش نکنم!

باز هم ازتون تشکر میکنم. بخاطر همه ی خوبیهاتون....
تولدتون مبارک باشه. شما رو به خانواده محترم و تمام رفقایی که در دنیای مجازی با شما همراهن تبریک میگم.

انشالله شمعها زیاد شوند برگهای شناسنامه کهنه تر و عمر تان پر از تقوا و ایمان داشته باشید. عمرتان با عزت.

و سی....ب:)

خدا به شما سلامتی بده[گل][گل]
پاسخ:
ممنونم! اصلن تولد ما به همه مبارک باشه! اصلن تر جشن ملیه : ))
و انشالله باقی عمرم رو مثل گذشته تباه نکنم!
بقول ی کوچولویی ک چن روز پیش اومدم ازش عکس بگیرم ژستی گرفت و گف سیــــــــــــب و بعد هم شروع کرد اسم هر میوه ای رو ک بلده تن تن گف : )
حالا من مث اون کوچولو: سیب، پرتغال، هلو، آلبالو، گیلاس، گلابی، نارنگی، شلیل... : ))
زنده باد بر شما...
عتیدمهربانم
برای لحظه لحظه زندگیتان،دنیا دنیا آرامش را در پناه رئوف بی منت آرزو دارم.
به یمن زادروز ورودتان،یس میخوانم به نیت تندرستی تان ورقم خوردن هرآنچه در دل دارید و مهربان خدایمان نیز رقم خوردنش را صلاح می داند.
دیگربار شاکرم خدارا که دوستی خوبان را نصیب دلم کرد.
زادروز میلادتان هزار بار مبارک...
می سپارمتان به نگاه مهربان خدا و حضرت رئوفمان علیه السلام.
پاسخ:
این دعاها، این گره هایی که میزنید این کبوتر حرم را به خانه اش، همینها... می بردم تا بهشت... می بردم تا کنار پنجره ای از جنس نور... می بردم تا گنبد طلا... می بردم تا سقاخانه... می بردم تا اوج و مستی!...
از شما به ما خیلی میرسد!
خوب میدانم! خوب میدانید! رمز گره خوردن دلهایمان را...
یقینآ کار خودشان است و بس!...
سپاسگزارم!
در پناه نگاه رئوف بی منت...
۰۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۵ جوان انقلابی
سلام

الان من متوجه نشدم تولد شماست یا نولد مادرتون؟! :)

تولدت مبارک مامان جونم!
++ تولدم مبارک!

شاید حتما تو یه روزه :)

یاریحان
پاسخ:
سلام
تولد هر دو : )
و جالبتره که بدونید تولدم به قمری مصادفه با تولد قمریِ مرحوم پدرم!!!
ینی خودم موندما!!!
: )
جل الخالق!!!!
۰۵ تیر ۹۲ ، ۲۳:۴۱ زهرا اکبری
به به مبارکا باشه
ایشالا صد تا شمع رو با هم فوت کنید:) هر چند هر کی این دعا رو در حقم بکنه میگیرم میزنمش:))
پاسخ:
سلامتها باشید : )

دارم لپامو تصور میکنم موقع فوت کردن صد تا شمع!
: ))

ینی فکرشو بکنید : )

انشالله صدوبیست تا شمع رو باهم فوت کنید : )
(آیکون ی نفر ک ی چیزی میگه و فرار میکنه)
: ))))))
بهههههه به به به .... چه روز خوبی ... عتید جان

هر چند دقیق نفهمیدم تولد خودتونه یا مادر گرامی یا هر دو !!!

به هر حال روز تولدت اولین روز از سفر ۳۶۵ روزه توست به دور خورشید
از سفرت لذت ببر
تولدت مبارک
.تولدشون مبارک
تولدتون مبارک

گل گل گل گل گل گل گل گلبارووووووون

به ما یاد دادن بزرگی به سن و سال نیست به عقل و فهم و درایت آدم بستگی داره که ماشالله هزار ماشالله نویسنده این سرا بزرگ است.. بزرگوار است ...
+ حیف که اجازه نمی دهد استاد صدایشان کنم ... وگرنه استاد ماست
++ کادوی من هم یک سوره یس و صلوات
+++ انشالله امسال بازهم کرب بلایی شوی
++++از خدا می خواهم آنچه را که به بهترین بندگانش عطا می کند به شما نیز عطا کند.
پاسخ:
به به... بَ بَ به به... کربلایی عزیز : )
قدمتون سرچشم!

به به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر هم بود : ))
با اجازتون تولد هر دو!

ممنونم
ممنونند
ممنونیم

شما خودتون گلید!

بخاطر تبریکات پرانرژی، هدیه نابتون، دعاهای خیلی خیلی قشنگتون، و البته هندونه های سنگین که خودتون بیشتر از بنده واقفید به هیچ بودنم بی نهایت ممنوووووون : )

شما خیلی خوبید و پاک!
سلام

+سیبـــــ سرخ لبخنـــد
بـــر شاخه ی سبـــز زندگی،
پـــر از عطر بهشتــــــ

آمین!

نعمتــــــ بودنتــــان..شکــــر!

تولدتان مبارک!


پر از خاطرات خوب باشید زیر سایه ی امامی که فکر می کنم بدانم چقدر دوستشان دارید.. زیر سایه ی نگاه هشتمین خورشید!

در پناه حق...
پاسخ:
سلام

بهشت ما و شما فقط یکجاست و بس!
صاحب رئوف بهشت، پشت و پناهتان...

صمیمانه ترین تشکرات از دوست بسیار عزیزم!

با همون لحن ساده ی کودکانه بخونید: چ خوبه ک آدم واسه تولدش ی کادوی خعلی خعلی خوشمزه بگیره! مثلن دوسش بیاد بگه ک اصن دوباره شروع میکنم بنویسم. اصن دیگه سکوت بسه! آخ ک چقد مزه میده!!!
اللهم الرزقنا : )
بارالها!
زنده باشیم و این روزو ببینیم(چشمک)

بابت افعال مفرد و لحن کودکانه شرمسارم!
حرف دل بود!...

ممنون که هستید!
همیشه باشید...
سلام جناب عتید ....

مبارک باشد فرخنده میلادتان ...

زیر سایه امام زمان محفوظ باشید ...
پاسخ:
سلام طالب عزیز

مچکرم : )

قدم رنجه فرمودین : )
۰۶ تیر ۹۲ ، ۰۸:۴۰ موج وبلاگی سبک زندگی
تولدت مبارک
پاسخ:
ممنون : )
صمیمانه تبریک عرض میکنم
امیدوارم همیشه از الطاف خاص حضرت حق برخوردار و در ظل عنایات مولود نیمه شعبان عمر با برکتی داشته باشید.
پاسخ:
سلام
بسیار تشکر میکنم بخاطر تبریک و دعای نابتون!
۰۶ تیر ۹۲ ، ۱۰:۴۶ هما یوسفی
سلام
ای بابا آیکون سوت زدن نداره اینجا..عجب...خب پس..ببخشید صدا قطع و وصل میشه ...چی ..الو...الو..:)
شوخی کردم :) تولددون مبارکا یاشد(اصفهانی بوخونیدا)
آقربون شکلی ماهی دخترم..گل سرخ صد پری از همه گلها بهتری(این تیکه رو با صدای مامان بزرگ اصفهانی در حالیکه داره سر و روتو ماچ میکوند)
تمنای دعای فرج خواهری:*
یا علی
پاسخ:
سلام
الو... دادا... صدا میاد؟... الو... یک دو سه... : )
دسدون درد نکوند(با لحن کسی بخونید ک اصفهونی بلد نیس)
بی نهایت ممنونم بزرگوار...
۰۶ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۳ حسین(نای نی)
سلام
ساده، تولدتون مبارک.
آسمونی باشید
پاسخ:
سلام
ساده! ی عالمه ممنوووووون : )

۰۶ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۶ دختر آسمان
سلام
تولدتون مبارک....
پاسخ:
سلام و سپاس...
۰۶ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۵ میشه شفاعتم کنی پسرخاله
سلام بزرگوار بادرد دل مادرشهید بروزم
التماس دعا
اجرت باشهدا
پاسخ:
سلام
بروی دیده...
محتاج دعا...

سلام دوست عزیز.
ببخشید دست خالی اومدیم!! با تاخیر و تاریخ انقضا گذشته تولدتون رو تبریک میگم،انشاالله که عمر با عزت داشته باشید و زیر میزی یه صدو بیست سالی عمر کنید(:
پاسخ:
سلام دوست هنرمند
ما تاسال دیگه پذیرای تبریکات دوستان هستیم : )
سلامت باشید و فیروز...
۰۶ تیر ۹۲ ، ۲۱:۰۰ تـــ ـا را
زبان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن شما،
در روز تولدتان سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده،
و برایتان سالهای سال عمر با عزت و برکت خواستاریم،
باشد که بقاء عمرتان با عزت و سربلندی و توام با سلامت باشد . . .
:)

پوزش از تاخیر...
پاسخ:
وااااااااای خدای من!
ما این بودیم و نمی دونسیم : )
ینی دارم به عمق برکت وجودم پی می برما(چشمک)

نفرمایید بزرگوار!
بی نهایت ممنونم بخاطر بودنتان، تبریکتان و دعای خیرتان!
سلام مهربان
زاد روز مادری که بر فراز بهشت ایستاده است و دختری تربیت شده دامان این بزرگوار مبارک
ب رسم ادب و ب رسم سنت بزرگان خدمت رسیدم برای عرض تبریک و تقدیم هدیه تولدتان
جزحکایت دوست هیچ یاد نداد استادم...
یاد خوش دوست را هدیه روح بلندتان میکنم امید مقبول دل بی نظیرتان افتد
شیخ صدوق در کتاب امالی از ابن عباس نقل کرده است که گفت:اهل بهشت هنگامی که در بهشت غرق در رحمت الهی هستند نوری را مانند نور خورشید مشاهده می کنند که درخشندگی و تابش خاصی دارد.
بهشتیان گویند:خداوندا!تو در کتاب عزیز خود میفرمایی:(دربهشت خورشید را نمی بینید)سوره نساآیه13
پس این چه نوری ست؟خداوند تبارک و تعالی جبرئیل را به سوی انها روانه کند و به انها بگوید:این نوری که مشاهده کردید نور خورشید نیست بلکه علی و فاطمه(س) خنده ای کردند و از نور لبخند آنها چنین تابشی و درخششی در بهشت ظاهر گردید...
و دعا می کنم پدر بزرگوارتان همواره غرق رحمت الهی نور لبخند مولا را نظاره گر باشند
یاعلی مددی
پاسخ:
سلام مهربانتر : )
متشکرم!
شما به این حقیر همیشه لطف داشته و دارید. و بنده توان تشکر و قدردانی اینهمه محبت ندارم!
بسیار عالی! احسنت! واقعآ ممنونم! خیلی خیلی ممنونم از این هدیه و گوهر گرانبها!
راستش چندی پیش در جمعی دوستانه بحث خلقت نورانیت بود و بعد هم این مطلب از جانب دوستی عنوان شد. اما بدنبال روایت کامل و منبعش بودم که بحمدالله شما دوست گرامی مرحمت نموده و هدیه کردید.
خیلی خیلی تشکر میکنم. و شما این خیلی ها را خیلی بخوانید : )
علی یار و یاورتان...
آخ جووون چقد تفلده این جا
تفلده عیـــــــــــــــــــــد شما مبارک تفــــــــــــــــــلده عید شما مبارک( با لهجه کلاه قرمزی جان)
خیلی جالبه که تولدتون یکی شده ....این جا دیگه اصفهانی بازی در آوردیدا ! بایک تیر دو نشون می زنید یک تولد میگیرید و دوتا کادو میبرید( شانس که نیست )
شوخی کردم اتفاقا من و داداشم توی یک روز با اختلاف یک سال به دنیا اومدیم
تا چند سال پیشاکه بچه تر بودیم یک تولد میگرفتیم...بیچاره اقوام دوتا کادو می آوردند یکی دخترونه یکی پسرونه :))
انشالله عمرتون پر برکت باد و برای خدا
از طرف من به مامان تون هم تبریک عرض کنید
پاسخ:
عید اومده دوباره، شادی و خنده
لطفآ نشه فراموش، عیدی بنده : )
آره... می بینید؟! تنمون به تنه رفقای اصفهونیمون خورده. هرچی باشه ی بادی از اصفهان هم ب نطنزی جماعت خورده دیگه : )
نمی دونید این ی تیر و دو نشونه چقدررررر مزه میده! گرچه خودتون با گوشت و پوست و استخون لمسش کردید : )
انشالله... دعا بفرمایید...
بسیار ممنونم از لطفتون که دریغ نمی فرمایید!

دوباره سلام.حالا که تبریک گفتن تا سال دیگه تمدید شده پس تولد مادر بزرگوارتون هم مبارک.راستی تولد من و خواهرم زهرا هم تو یه روزه،آخه با هم به دنیا اومدیم دیگه...
پاسخ:
سلام و صد سلام : )
واااااای خدای من!
دوقلوهای افسانه ای : )
زنده باشید...
و باز هم تشکرات : )
سلام جناب!
دور شد ولی
تولدتون مبارک!
...
..
.
آرزوی نـــور و روشنی.
پاسخ:
سلام گرامی
دور شد اما دیر نیست!
(الان یاد بلاگ آقای پیران، "دیرودور" افتادم :دی)

متشکرم!
کوچه ای را بود، نامش معرفت
مردمانش با مرام از هر جهت!

سیل آمد؛ کوچه را ویرانه کرد
مردمش را با جهان، بیگانه کرد

هر چه در آن کوی بود از معرفت
شست و با خود برد؛ سیل بی صفت

از تمام کوچه تنها یک نفر؛
خانه اش ماند و خودش جست از خطر!

رسم و راه نیک هر جا بود و هست،
از نهاد مردم آن کوچه است!

چون که در اندیشه تو، اینگونه ای
حتم دارم بچه ی آن کوچه ای!
پاسخ:
کاش...
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۰:۵۷ یتیم منتظر
سلام
لطفا با شرکت در طرح یک نماز استغاثه برای امام زمان علیه السلام
شیعیان مظلوم ب خاک و خون کشیده را یاری دهید.
نباشد ک صدای مظلومی را بشنویم و پاسخش ندهیم.
لطفا تعداد بدید.
یاعلی
پاسخ:
سلام بزرگوار
انشالله...
علی یار و یاورتون...
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۴:۵۴ سید گمنام
شمع

اتفاق خوبی برای پروانه نیست

شمع 
اتفاق خوبی برای تاریکی ست

شمع ها را فوت کن

و
فکر کن
یک سال بیشتر دوستت دارم...

تولدت مبارک
پاسخ:
تصور کنید یک نفر رو که دست بر زیر چانه ش داره این متن بسیار زیبا رو میخونه...
بسی لذت بردم!
بی نهایت سپاس...
سلام
تولد مادر بزرگوارتو مبارک باشه
سالها سایشون بالای سرتون باشه
پاسخ:
سلام راوی
از این ورا؟!
ممنونم و البته تولد خودمان نیز : )
انشااااالله...
سلام
شما هم ! :)
باعث افتخاره ک شماهم تیرماهی هستین!
حتما میدونید که
آدما دو دستن:
یا تیرماهین!
یا دوست دارن که تیرماهی باشن! :)
ایام بکام
بهترین ها رو از خدای منان براتون میخام...
پاسخ:
سلام
ما هم. شما هم؟ : )
دارم ب این نتیجه میرسم ک چقدررررررر روشنفکرین(چشمک)
بسی لذت بردیم و روحمان شاد گشت : ))
این چندمین تولد توست؟


و چندمین انبساط مجددکائنات؟


این چندمین بارخلقت است؟


و چندمین انفجارسکوت؟


چندمین لبخندآفرینش؟


خورشیدراچندمین بار است که میبینی؟


و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟


و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟


چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟


چندمین دم!؟


چندمین آن!؟


آه که تو چقدر خوشبختی!


وجهان چه پرغوغاست


که بینهایتمین تولدتورا جشن میگیرد . . .
پاسخ:
بح بح...
: )

سالهای سال بدردبخور زندگی کنی ..

Nتا تبریک : )

سلام
پاسخ:
آمین...
N تا ممنوووووون : )
بازگشت غیورانتون تبریک : )
اینم ی هدیه ی خوب! : )
علک سلام
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۳ بهنوش افشار
سلام. اینکه دیر وبلاگتونو پیدا کردم از سر کوتاهی نبود خودتون میدونید که ....قسمت نمیشد.دلم خیلی هوای نوشته هاتونو کرده بود چه قدر خوبه که دو باره برگشتید
این شعر تقدیم به شما


تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم

تو را به خاطر عطر نان گرم

برای برفی که آب می شود دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت

لبخندی که محو شد و هیچ گاه نشکفت دوست می دارم

تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم

برای پشت کردن به آرزوهای محال

به خاطر نابودی توهم و خیال دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به خاطر زیبایی لاله های وحشی

به خاطر گونه ی زرین آفتاب گردان

برای بنفشیه بنفشه ها دوست می دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم

تو را برای لبخند تلخ لحظه ها

پرواز شیرین خاطره ها دوست می دارم

تو را به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم

اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های آسمان دوست می دارم

تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ... دوست می دارم

تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ... دوست می دارم

برای خاطر عطر نان گرم و برفی که آب می شود و برای نخستین گناه

تو را به خاطر دوست داشتن... دوست می دارم

تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم... دوست می دارم

پل الوار
پاسخ:
سلام مهربان
نفرمایید!
کلبه ی محقرمون رو روشنا بخشیدید و گرما.
ممنونم از این شعر زیبا!
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۷ بهنوش افشار
این شعرم تقدیم به مادرتون :

تاج از فرق فلک برداشتن ،

جاودان آن تاج بر سرداشتن :

در بهشت آرزو ره یافتن،

هر نفس شهدی به ساغر داشتن،

روز در انواع نعمت ها و ناز،

شب بتی چون ماه در بر داشتن ،

صبح از بام جهان چون آفتاب ،

روی گیتی را منور داشتن ،

شامگه چون ماه رویا آفرین،

ناز بر افلاک اختر داشتن،

چون صبا در مزرع سبز فلک،

بال در بال کبوتر داشتن،

حشمت و جاه سلیمانی یافتن،

شوکت و فر سکندر داشتن ،

تا ابد در اوج قدرت زیستن،

ملک هستی را مسخر داشتن،

برتو ارزانی که ما را خوش تر است :

لذت یک لحظه "مادر" داشتن !
پاسخ:
و از جانب مادرمون هم کمال تشکر رو داریم : )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.