سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَ نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ *
إِذْ یَتَلَقَّى الْمُتَلَقِّیَانِ عَنِ الْیَمِینِ وَعَنِ الشِّمَالِ قَعِیدٌ *
مَا یَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ *
بنام خداوند بخشنده ی مهربان.
ما انسان را آفریدیم و وسوسه‏ های نفس او را می‏دانیم، و ما به او از رگ قلبش نزدیکتریم!
به خاطر بیاورید هنگامی که دو فرشته راست و چپ که ملازم انسان هستند اعمال او را دریافت می‏دارند.
هیچ سخنی را انسان تلفظ نمی‏کند مگر اینکه نزد آن فرشته ‏ای مراقب و آماده برای انجام ماموریت است.
«آیات 18-16 سوره ق»

 

یا هو...

 

دیده اید بچه ها را وقتی دستِ دوستشان یک خوراکی خوشمزه و لذیذ می بینند؟

دلشان میخواهد!... پا بر زمین میکوبند!... اصلآ همان وسط خیابان می نشینند و عین ابر بهار اشک میریزند!... بغض هم می کنند!...

آنوقت دست به دامان ولی شان می شوند...

خُب یک چیزهایی هست، آدم که می بیند، دلش خیلی میخواهد!...

مثلآ اینجا را که می بینی دلت میخواهد...

خُب خوشمزه است...

خُب بچه ام...

خُب بزرگ ما هم تویی!

--------------------

+ روزهای قشنگِ خدا مبارک دلتان!

++ سفرت بی خطر مسافر...

+++ زیارت عشق نصیبتان...

 

                                                                                                                                     اللّهم الرزقنا کربلا...

----------------------

شاعر عنوان: رحمان نوازانی

۹۲/۰۳/۲۳
عتید ...

نظرات  (۲۷)

تا آبشار زلف تو را شب نوشته اند
ما را اسیر خال روی لب نوشته اند
در اعتکاف گیسوی تو سالهای سال
مشغول ذکر و سجده و یا رب نوشته اند
در مسجد الحرام خم ابروان تو
مثل فرشتگان مقرب نوشته اند
در محضر نگاه الهی تو مرا
در خیل نوکران مهذَب نوشته اند
شبهای جمعه که دل من مست کربلاست
از اشتیاق وصل لبالب نوشته اند
با یک نگاه مادرت اینجا رسیده ایم
با این دلی که فاطمه مذهب نوشته اند
از هر چه بگذرم سخن دوست خوشتر است
ما را فدای دلبر زینب نوشته اند
من را که بی‌ قرار حرم می کنی بس است
اصلا مرا غبار حرم می کنی بس است
شرط نزول کوثر رحمت دعای توست
اصلاً تمام خلقت عالم برای توست
بالاتری ز درک تمام جهانیان
وقتی که انتهای جهان ابتدای توست
حتی نداشت روح الامین اذن پر زدن
آنجا که از ازل اثر رد پای توست
بی حب تو کسی به سعادت نمی رسد
رمز نجات اهل زمانه ولای توست
آسوده خاطران هیاهوی محشریم
وقتی رضای حضرت حق در رضای توست
فردوس ماست تا به ابد روضة الحسین
تنها بهشت اهل ولا ، کربلای توست
در آستانة تو کسی نا امید نیست
صحن امیر علقمه دار الشفای توست
از ابتدای صبح ازل فضل می کنی
ما را گدای دست اباالفضل می کنی
وقتی که هست دوش نبی آسمان تو
یعنی تو از پیمبری و او از آن تو
فرزند خویش را به فدای تو کرده است
بسته ست جان حضرت خاتم به جان تو
معلوم کرد نزد همه حرمت تو را
با بوسه های دم به دمش بر دهان تو
فرمود هفت مرتبه تکبیر عشق را
تا بشنود ترنم عشق از زبان تو
آوای «من أحب حسینا» وزیده است
هر روز پنج مرتبه از آستان تو
ما از در حسینیه جایی نمی رویم
هستیم تا همیشه فقط در امان تو
هر شب نشسته فطرس اشکم به راه عشق
آنجا که صبح می گذرد کاروان تو
این اشکها برای دلم توشه می شود
اذن طواف مرقد شش گوشه می شود
حال و هوای قلب من امشب کبوتریست
وقتی که کار صحن و سرای تو دلبریست
شبهای جمعه عکس حرم زنده می شود
تصویر رقص پرچم و گنبد چه محشریست
ما را اسیر عشق تو کرده، تفضلت
با این حساب کار شما ذره پروریست
با تربت تو کام دلم را گشوده اند
آقا ارادتم به شما ارث مادریست
در ماتم تو محفل اشک است چشم ما
اصلا بنای هیات ما روضه محوریست
ما سالهاست در غم تو گریه می‌کنیم
هم ناله با محرم تو گریه می‌کنیم
میلاد رب الارباب اباعبدالله الحسین و ابوالعجائب ثانی قمر منیر بنی هاشم و بحرعلم سیدالساجدین برشما و علی دوستان عالم مبارک.
بوی سیب قسمت دل بیقرارتان...
یاعلی مدد
پاسخ:
سلام بزرگوار
میلاد خوبان مبارک!

من را که بی‌ قرار حرم می کنی بس است
اصلا مرا غبار حرم می کنی بس است...

وه که چه زیبا میگوید شاعر آنجا که:
وقتی که هست دوش نبی آسمان تو
یعنی تو از پیمبری و او از آن تو...

حسین منی و انا من حسین...

اصلآ میدانید؟
آقا ارادتم به شما ارث مادریست...

مستی در بین الحرمین ارباب نصیبتان...
خیلی خیلی زیبا
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون : )
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۲ سعید جلیلی
سلام
عیدتون مبارک
این مطلبتون رو اِستَفیدیم
پاسخ:
سلام
بر شما هم مبارک!
ممنون از امانتداریتون : )
چرا با نام سعید جلیلی؟؟؟
و کاش که نصیبمان بشود . . .
مبارک شما و دوستان این ایام فرخنده.
پاسخ:
انشالله...
مبارک دل همه : )
ابر و باد و مه و خورشید و من و چرخ و فلک
عاقبت داغِ تو را بر دلِ من بگذارند

ان شاءالله کربلایی بشوید ... وبشوم ...

عیدتون هم مبارک مجددا ...
پاسخ:
انشالله ی کربلای خیلی خیلی غیرمنتظره برای طالب عزیزمان : )

اعیاد مبارکتان مجددآ : )
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۳ ستوان سوم شب
سفر اسما جانمون بخیر ان شاءالله!
ان شاءالله که شما هم هر چه سریعتر به مهمونی ارباب بری عزیز من
+ما نیز می خواهیم ولی خجالت می کشیم بگوییم
سلام
پاسخ:
انشالله...
انشالله...
انشالله...
خجالت برای چه؟؟؟
تو مگو ما را بدان شه بار نیست
با کریمان کارها دشوار نیست

علک سلام : )
سلام عتید مهربان

ای زائری که میروی آهسته تر برو!
شوق غم حسین، مرا هم فرا گرفت...

خوش به سعادتشان و خوش به سعادتتان...

انشاءلله برات کربلا به امضای خودشان برسد برایتان... آمین.

اعیادتان مبارک ....
التماس دعا

یاحق.



پاسخ:
سلام صبای مهربانتر : )
عیدتان عید باد!

یکشب دلم بهانه کرب و بلا گرفت
قلبم شکست و دور و برش را خدا گرفت


انشالله نصیب دل همه ی عشاق...
و انشالله عیدی امسالتان برات کربلا باشد از دستان ساقی!

محتاج دعاتونم...

سلام

سلام ما را به دل معصومتان برسانید بفرمایید فقط یک آمین آورده ام برایش

یک آمـیــــن عمیق برای دلی که انگار جامانده کنج حرم!

صدای بی قراری اش را حتما اماممان می شنوند و اجابت می کنند ان شاءالله



+سفرشان بسلامت!

++ایام مبارک

در پناه حق...
پاسخ:
سلام عزیزِ مهربان
ایام بکام...

دل گنهکارمان هم سلام دارن خدمتتون و عرضه داشتند بحال زارش بسیار دعا بفرمایید که نفستان حق است سادات : )

یک تشکر خیلی عمیق بخاطر همه ی خوبیهاتان!

درضمن ما همچنان منتظریم!...
سلام.عیدتون مبارک.عکسی که گذاشتید خیلی زیبا بود،ممنون.
برای ما هم دعا کنید،دارم آرزو به دل میشم!!!
پاسخ:
سلام و تبریک!

می گفت اونیکه عمرش کفاف نده که بره کربلا، ناکام از دنیا رفته!
راست هم می گفت...
انشالله هیچکس ناکام از دنیا نره!...

آرزوی من برای شما یک اذان از حرم ارباب...
سلام رفیق
ایام تان گل باران[گل]
اللهم ارزقنا کربلا
انشالله با اجازه تون ما هم عازمیم ب سفر عشق...
یکشمبه هفته ی دیگه...
دلم بهانه می گرفت...باید بهش سر می زدم، همانجا زیر قبه مانده ... با من نیامد...
یاعلی
پاسخ:
سلام
ایامتان نورانی!
به به... بَ بَ به به : )
خداروشکر...
بسلامتی...
خوش خبر باشید بانو : )
شما که مشرف میشین انگار که ما رفته ایم!
سایه ی دوستان خوش مرام بر سرمان مستدام...
امیدوارم که تا همیشه... همانجا... کنارشان جا خوش کند...
علی یارتون...
سلام :)

نمیدانم برای آرام گرفتن در این «ناآرام سرا» باید دست به دامان چه کسی شد؟!

که قرار باشد. پناه، راه، شاه باشد
که در صراط خاکی و خشک دنیا، آب و مأمن و مقصد باشد...
برای حسین(ع) پا کوبیدن و او را به «ولی» طلبیدن هم طلب آب است هم طلب حیات است و اگر مومن به مقصد باشم هم تسلاست.

با امان، مجاور «عشق» باشید ... :)
پاسخ:
سلام : )

دل که در گروی یار باشد کافیست...
اصلآ خودش میشود قرار و پناه و راه و شاه!...
باید دل از غیر خالی نمود و بس!

در پناه حضرت عشق...
این ایام سراسر عید از قلم نیوفتد.

اعیاد شعبانیه بر شما مبارک باشه.

پاسخ:
بر شما هم مبارک!
: )
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۲۱ پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
سلام
به روز هستم
یاعلی
پاسخ:
سلام...
آپم ها . . .
پاسخ:
چششششم : )
سلام عتید
ای ول رفیق
دلم تنگ تر شد از قبل برای حرم برای هوای حســـــــــــــــین
نصیبت باد ایکاش حریمش ....
پاسخ:
سلام مهاجر
اتفاقآ وقتی داشتم این پست رو می نوشتم عجیب یاد شما افتاده بودم و سفرتون به کربلا و همون پست اولی که از شما خوندم!
بارهای بار نصیبت...
منم میخوام
خودم موندم کفشام رفت:(((
یا علی مددی
پاسخ:
ایشالا بزودی...
خاک کفشاتونیم : )
علی یارتون...
سلام
من احساساتی‌ام. نمی‌دانم وفای شما را چگونه بنویسم. از همه ذرات هستی شرمنده‌ام...
پاسخ:
سلام
نبودن دوستان را تاب ندارم!
و 3 ماه بی خبری کم نبود!!!
بیادتونیم...
دشمنتون شرمنده...
کربلا
کربلا
اللهم ارزقنا
پاسخ:
انشالله...
سلام رفیق
آمدم حاضری بزنم
این پستت هم بغض گلویم را تنگ تر کرد و هم کمی دلم را باز کرد...

بوسه بر شش گوشه نصیبت شود به همین زودی ها...

راستی چطور میشه پیوندها رو به صفحات منو ساز انتقال داد؟
پاسخ:
سلام رفیق شفیق :)
خوش اومدین!

گزینه انتشار=> صفحات مستقل و منوساز => ایجاد صفحه جدید => کپی پیوندهاتون توی این صفحه و ذکر عنوان و نهایتآ ذخیره : )
امیدوارم درست گفته باشم استاد جان : )

۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۷ پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
سلام
به روز هستم
اگر فرصت داشتید
پاسخ:
سلام
بروی دیده...
تنهآ به این خوشم ک گدای توام حسین!

راهم ندی به فاطمه بی کار میشوم!

الهم الرزقنا کربلا :((((
پاسخ:
آمین...
سلام بزرگوار
امیدوارم یک جوانی سرشار از سلامتی و موفقیت، همراه با عنایت ائمه علیهم السلام رو تجربه کنید!

ایام مبارک

در پناه حق...
پاسخ:
سلام دوست عزیز

با آمدنت قاعده ی عشق بهم خورد
لیلای تو مجنون شد و مجنون تو لیلا
شعر از سید حمیدرضا برقعی

مبارک دلتان باد میلاد شبه پیغمبر!
ممنون از زیبا دعاتون!
سلام. میلاد گل نرگس مبارک
انشاالله قسمتت میشه به زودی...
پاسخ:
سلام
میلاد مبارکتان!
ممنونم...
ممنون از دعاتون،انشاالله نصیب همه بشه....
پاسخ:
خواهش میکنم
انشالله...
سلام
میلاد گل نرگس مبارک

در جوار حضرت سلطان دعاگوی دوستان خواهم بود
پاسخ:
سلام ماری عزیز
به به!...
گوارای وجود پاکت استشمام عطر ناب بهشت!
بی نهایت سپاس...
دل ما را هم بردی...
۰۲ تیر ۹۲ ، ۱۱:۳۸ حسین(نای نی)
سلام
دلم خواست.
یه عمره دلم می خواد، ولی خب چه میشه کرد.روسیاهیم آقا، میدونیم.

آسمونی باشید
پاسخ:
سلام
نصیب دلتان...
لازم شد دوباره تکرار کنم این مصراع را:
با کریمان کارها دشوار نیست!
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۱:۰۰ یتیم منتظر
سلام رفیق
خیلی دعاگو بودم
علی الخصوص تو بین الحرمین...
آه دلم پر می زنه ....
پاسخ:
سلام
ممنونتونم دوست نازنینم
خیلی خیلی ممنونم...
انشالله بزودی نصیبتون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.