سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَ نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ *
إِذْ یَتَلَقَّى الْمُتَلَقِّیَانِ عَنِ الْیَمِینِ وَعَنِ الشِّمَالِ قَعِیدٌ *
مَا یَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ *
بنام خداوند بخشنده ی مهربان.
ما انسان را آفریدیم و وسوسه‏ های نفس او را می‏دانیم، و ما به او از رگ قلبش نزدیکتریم!
به خاطر بیاورید هنگامی که دو فرشته راست و چپ که ملازم انسان هستند اعمال او را دریافت می‏دارند.
هیچ سخنی را انسان تلفظ نمی‏کند مگر اینکه نزد آن فرشته ‏ای مراقب و آماده برای انجام ماموریت است.
«آیات 18-16 سوره ق»

من به آمار زمین مشکوکم...

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۳۲ ق.ظ

 

یا هو...

 

هنوز هم حتی قد چنارهای سر به آسمان ساییده ی خیابانت نیستم!

تابستان باشد یا زمستان... برف و باران باشد یا تیغ تیز آفتاب!

برایشان یکسان است و زیر بار ناملایمات روزگار هماره در حالت قیامند...

اما من زیر بار گناهان قامت خم کرده ام!...

باید برای دیدن تو "مهـــــــــــــــزیار" شد
یعنی گذشتن از همگان "محض یار" ها*

 

-------------------------

اینجا کره ی زمین است و آدینه هنگام...

هنوز خبری نیست!

من به آمار زمین مشکوکم...

-------------------------

* شعر از علی اکبر لطیفیان

۹۲/۰۱/۲۳
عتید ...

نظرات  (۱۷)

سلام رفیق
حسابی دلتنگیم...
روز جمعه س ، زمزمه ی دعای فرج نصیب دلت باد...

اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل الساعة ولیاً و حافظاً و قاعداً و ناصراً و دلیلاً و عینا حتی تسکنه أرضک طوعاً و تمتعه فیها طویلا برحمتک یا ارحم الراحمین...
پاسخ:
سلام رفیق شفیق
دلتنگِ یار...
صدای دلت تا اینجا هم می آید...
چقـــــــدر نکته ی دقیقی را اشاره کردید رفیق...
گاهی نمی دانم اصلا چطور حضرت بابا نگاهم میکنند...
إبراهیم خلیل الرحمن را ب عرش بردند، پرده ها کنار رفت از آسمان اول زمین را دید، دو نفر در حال گناه، نفرین کرد، نفرین پیامبر، هر دو مردند. ب آسمان دوم همینطور، نفرین کرد و هر دو مردند، تا ب آسمان چهارم خداوند فرمود، ای إبراهیم اینان ک نفرین میکنی لندگان من اند...
بمیرم برای آقایی ک هزار و سیصد و اندی سال است شیعه اش را در حال گناه می بیند و تا ب امروز یک بار لب ب نفرین باز نکرده است...
فقط دعا می کند...
شیعه ایی ک با گناهانش غیبت را ب تأخیر می اندازد و روز و شب امام ش را تار کرده است...
حضرت بابا ما را ببخشید...

خدا تو را از ما نگیرد رفیق...
حسابی دل مان را میتکانی...
در پناه حضرت بابا باشی...
پاسخ:
حسین(علیه السلام) هم در گودال قتله گاه دشمنش را دعا میکرد...
دستان علی بستند. ما هم با گناهانمان دستان امام عصرمان می بندیم!
خدا کند راست باشد ما اهل کوفه نیستیم هایمان!!!...

راستی اینجا چه عطری گرفته از حضورتان!
عطر سیب...
کمی از این گرد و غبار کوی عشق را در این خانه بپاشید کربلایی...

سلام عتید بزرگوار.

آدینه تان سرشار از عطر خوش نرگس ها.
خوش به سعادت دلتان که بهانه هایش الهی اند و از جنس نور...


مـا معتقــدیم عـشــق سـر خـواهــد زد
بــر پشـت سـتم کسـی تبر خـواهـد زد

سـو گنــد بـه هــر چــهـارده آیــــه نـــور
سو گنــد بـه زخمـهای سـرشــار غــرور

آخـــر شــب ســرد مــا سحــر مـیگـردد
مـــهـدی بـه میــان شیــعه بــر میـگردد

دلتون غرق نور...
ملتمس دعاهای خیرتان
یاحق.

پاسخ:
سلام بانو
بودنتان در کنار لحظه هایم آرامشی میدهد عجیب!...

من، سالهاست میوه ی خوبی نداده‌ام
وقتش نیامده که شکوفا کنی مرا
آقا برای تو نه! برای خودم بد است
هر هفته در گناه، تماشا کنی مرا
"علی اکبر لطیفیان"

به امید حضورش در قلبهایمان!

باغبان رفت و گل نیلوفرش را میزدند

دست ساقی بسته بود و کوثرش را میزدند

التماس دعا... خیلی خیلی زیاد...
پاسخ:
مانند شمع قصه ات از سر تمام شد
کوتاه مثل سوره ی کوثر تمام شد
سیلی وزید در وسط کوچه باد شد
تا هیجده ورق زد و دفتر تمام شد
از سوختن نه در اثر ضربه شمع من
در پشت چارچوب همین در تمام شد

محتاج دعاتونم... خیلی خیلی زیاد...
سلام

چشم روشن می کنم به نور واژه هایتان...

خدا قوت!

پاسخ:
سلام بزرگوار

چشممان روشن به قدومتان...

زنده باد بر شما...

یا ایهاالعزیز دلم مبتلایتان
دارد دوباره این دل تنگم هوایتان

از حال ما اگر که بپرسی ملال نیست
جز دوری شما و فراق صدایتان

من غصه ام گرفته برای غریبی ات
حالا شما بگو کمی از غصه هایتان

یک روز زیر پای شما خاک میشوم
من زاده میشوم که بمیرم برایتان

ناقابل است پیش کشم در برابرت
چشمم سرم دلم همه اقا فدایتان

با این همه که رنج کشیدی به خاطرم
کشتی مرا دوباره به اشک و دعایتان

شاعر : سعیدی راد


امروز خوب دوستان بواقع دوست، دلمان را بال و پر دادند.. اجرتان با صاحب جمعه های مانده تا ظهور


التماس دعا

در پناه حق...
پاسخ:
سلام

ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت

دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت

 مانند مرده ای متحرک شدم بیا

بی تو تمام زندگی ام در عدم گذشت

"سید حمیدرضا برقعی"


محتاج دعای سادات بزرگواریم...




سلام...
یار کجا ما کجا؟
محض او باید از همه گذشت.
کو کجاست من باید راه را بپیمایم یا «یار»؟
طاقتم طاق شده. جای تعارف نیست. در راهم...


سلام بر علی ابن مهزیار اهوازی

جمعه بهانه نویسی هایتان پر تکرار
سرو باشید.

پاسخ:
سلام بزرگوار

تا "یار" ،  "راه"ی نیست!
از تو به یک اشاره...

پایدار باشید و برقرار...



وای از تنـــــــــــــــــــــــ ــها یی
همه آن جا هستـــــــــــــــند
هیج کس آنجا نیســـــــت
هیچکس با او نیســـــــــت
هیچکس هیچکـــــــــــــس
من به آمار زمین مشکوکم.....
پاسخ:
من به آمار زمین شک دارم

چه کسی گفته که این سطح پر از آدمهاست؟

چادر مادر که خاکی شد از آن پس همه ی چادر ها روضه شدند و همه ی روضه ها چادر...
ما از نسل مادریم...
ما نذر مادریم...
جوانی مان نذر جوانی مادر...

..............................................................................
سلام بزرگوار...
مجلس روضه ای در دلکده ی ما برپاست...
شما هم دعوتید....بفرمائید روضه

یا علی...
پاسخ:
سلام مسافر
سپاس از دعوت حضرت مادر!
بروی دیده...
سلام
بعد از انتظار زیاد خود سایت برام دعوتنامه فرستاد
ممنون از لطفتون

البته تازه پی ریزی شده مونده آرموتور بندی و سفت کاری و نازک کاری هایش...

التماس دعا ی اکید
پاسخ:
سلام

بح بح :)

انشالله پنت هاووس تون چرخش بچرخه :))

محتاج دعای شدید...
خیلی دلتنگم ...

خیلی خیلی زیاااد...

پاسخ:
دلتنگِ یار...
۲۴ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۳۵ پلــــــــــــکـــــ شـــــیشـــــــــــــه ای
سلام

یاصاحب الزمان

اللهم صل علی محمد وآل محمد

هنوز نرفته ام چشم به راهتان هستم...در کلبه حقیرانه ام
پاسخ:
سلام

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...

در راهم...

سلام بر جناب عتید کم پیدا ...

شب شهادت کجا روزیتون شده ؟

التماس دعا .

آجرک الله یا صاحب الزمان
پاسخ:
سلام بر اسمای مهربان

جایتان خالی در کنار مضجع شریف صالح ابن موسی الکاظم(علیه السلام) و شهدای عزیزمان...
کنار پدر آرمیتای دوست داشتنی بیادتان بودم!

محتاج دعاتونم...
جمعه و یکشنبه ندارد که...
ان شا ءالله همین جمعه ی همین هفته بیاد آخرین ذخیره ی خدا
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
انشالله بحق مادرش...
عجل لولیک الفرج...
خسته شدم از بس خودم رو با درخت و دیوار و جانورها مقایسه کردم پس م.ن کی میخوام خوب بشم!؟
پاسخ:
استغفرالله!
شما اشرف مخلوقاتید!
انسان!
معشوق خدا!!!

خودم را میگویم جسارت نباشد! باید سعی کنم بل هم اضل نباشم!...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۵۳ سیدمهدی ربیعی
این خیابان همان پهلوی سابق می ماند بهتر بود...!
پاسخ:
بهتر از آن اینست که با همین نام بشود آن که باید!
نخسته
پاسخ:
: )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.