سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَ نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ *
إِذْ یَتَلَقَّى الْمُتَلَقِّیَانِ عَنِ الْیَمِینِ وَعَنِ الشِّمَالِ قَعِیدٌ *
مَا یَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ *
بنام خداوند بخشنده ی مهربان.
ما انسان را آفریدیم و وسوسه‏ های نفس او را می‏دانیم، و ما به او از رگ قلبش نزدیکتریم!
به خاطر بیاورید هنگامی که دو فرشته راست و چپ که ملازم انسان هستند اعمال او را دریافت می‏دارند.
هیچ سخنی را انسان تلفظ نمی‏کند مگر اینکه نزد آن فرشته ‏ای مراقب و آماده برای انجام ماموریت است.
«آیات 18-16 سوره ق»

نرم نرمک میرسد اینک بهار...

چهارشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۴:۵۹ ق.ظ

 

یا هو...

 

اینکـــــــ بهار

خاطره ای سبــــــــــز

از ذهن خاکــــــــ

رستـــــــه دگر بار...

 

در میان نجواهای عاشقانه ات که از عمق دل در یک لحظه، کلّ سالت را

طلب میکنی از آن همیشه بدهکار به بندگانش، یاد آر تک تکِ آنهایی که

در اقیانوس دلت سهمی دارند به مساحت یک یاد!

 

---------------------

اَللّهُمَّ هذِهِ سَنَةٌ جَدیدَةٌ، و اَنْتَ مَلِکُ قَدیم...

خداوندا! این سال نوی است و تو سلطان همیشگی و ازلی هستی...*

خیلی چیزها نو میشود، اما تو همانی!...

ای که لطفت ازلیست!

دوستانم را فقط و فقط بتو می سپارم!...

پناهشان باش...

---------------------

دلداده ز حال بی قرارش پیداست
لیلا زده از چشم خمارش پیداست
امسال بهار بوی زهــــــــــــــــرا دارد
سالی که نکوست از بهارش پیداست

 

 

یادمان نرود حرمت گلبرگهای یاس نگه داریم!

که صاحب و مولای غریبمان داغدار است...

حرمت دل دردانه ی زهرا نگه داریم که در محرمش سینه چاک میدهیم!

که یادمان نمیرود همین چند سال پیش بود، که به سن من و شما هم قد میدهد، که عده ای حرمت دل داغدار زینب نگه نداشتند و در محرم ارباب عید برپا نمودند! همان شد که تر و خشک با هم سوختند و برای سالیانی باب کربلا بر همه ی دلسوختگان و تشنگان بسته گشت...

---------------------

* مفاتیح نوین/ اعمال عید نوروز

 

۹۱/۱۲/۳۰
عتید ...

نظرات  (۳۷)

سلام و نور

دوست بزرگوارم آغاز سال جدید رو بهت تبریک میگم ...

انشالله بحق خانم فاطمه الزهرا امسال به اون احسن الحال برسید و از سربازان و جان نساران واقعی آقا امام زمان باشید ..

****

ستاره بختتان بالا
سپیده صبحتان تابناک
سایه عمرتان بلند
ساز زندگینان کوک
سرزمین دلتان سبز


هدیه من به شما یک آیه الکرسی و 14 گل صلوات (لبخند)(گلبارون)
پاسخ:
سلام و رحمت خدا
بنده هم عرض تبریک دارم خدمتتون...
انشالله...
بسیار سپاسگزام از بابت این هدیه!
سلام عتید مهربان

دوستی نوشته بود متاسفانه نه صدا وسیما و نه مردم انگار بی خبرند از ایام فاطمیه!
برایش نوشتم مردم را نمی دانم اما من به دلم قول داده ام که حرمت نگه دارد،که یادش نرود لبخند رضایت حضرت مادر برایش مهم تر از هرچیز دیگر است..
وخوشحالم و خرسند که همنشینم با دوستانی که حرمت ها را نگه می دارند که هرچقدر هم عید باشد اما فراموش نمی کنند که ایام،ایام داغداری حضرت غائبمان است!

برای عتید بزرگوار در سال جدید بهترین ِ بهترین ها را از آن مهربان بی منت مسئلت دارم.
امید که سالی پر از خیرو برکت و تندرستی در انتظارتان باشد.
توسلتان بانوی پاکی ها و توکلتان یگانه معبودمان.
دعای دل آسمانی تان را برای صبای محتاج دعا دریغ نفرمایید که قطعا دعای خوبان را اثری دیگر است.
مبارک باد عیدتان.

می سپارمتان به دستان پرمهر خداوند.
پاسخ:
سلام صبای عزیز

صبا! اینجا، در این گوشه ی شهر، عروسی گرفته اند!!!

مرحبا دارد این دل آسمانی که عطر یاس در آن پیچیده!

مگر میشود مهر را از یاد برد؟؟؟ خصوصآ آن هنگام که لایقش نبوده باشی! مهرتان فراموش ناشدنیست...
بخاطر همه ی خوبیها و الطاف و محبتهایی که لایقش نیستم بی نهایت سپاسگزارم...

سالی پر از نگاه مادر برایتان آرزومندم...
بیادتان هستم...
بیادم باشید...
دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون مارو دور ننداختن گرم.

ما هم سعی میکنیم زیاد جا نگیریم.


سال نوتون قبول باشه

ایشالا سالی پراز خوبی و همراه باظهور مولا رو در پیش داشته باشیم...
پاسخ:
قبول حق :))
نفرمایید!
سند منگوله دار زدید شما :)
انشالله...
سالی باشه پربرکت براتون...
۳۰ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۱۱ خلوتگه راز
سلام
عیدت مبارکـــــــــــــــــــ عزیزم
امیدوارم حماسه آفرین این سال باشی
پاسخ:
سلام
عرض تبریک و آرزوی سالی نیکو!
سلام

بهار وجودتان پاینده!

امیدوارم در سایه ی بانوی یاس های سپید، تک تک روزهای پیش رویتان عید باشد و مبارک!

در پناه حق...
پاسخ:
سلام استاد عزیز

بهارانتان همیشگی...

متشکرم از بابت دعای خیرتان!

در آغوش حضرت مادر...
به نام خدایی که در این نزدیکی است...
سلام...
سال نو مبارکت...
انشاالله سالی پر از سلامتی و خنده باشه برات..

التماس دعا...
پاسخ:
سلام نینای عزیز
سال نو بر شما هم مبارک!
سالی شاد و پربرکت براتون آرزو میکنم!...
سپاسگزارم و ملتمس دعاتون...
سلام...[گل]
بزرگواار ما نیازمند یک شروع تازه هستیم که تا هیچ وقت کهنه نمیشه. و نو ماندن قاعده ی لا یتغیر این تازه شدنه. میدانید که؟
تمنایش میکنیم هر آن ... بیاید و بویِ باروتی که دارد بی محابا میپیچد را با عطر پیراهنش محو کند...

و خیلی چیزها کهنه میشوند اما خدایمان همان است ...


سلام بر عطر یاس. سال نو مبارک [لبخند]
پاسخ:
سلام
سال نو مبارکتان!

یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور

کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن

وین سر شوریده بازآید به سامان غم مخور


با آرزوی کامیابی و بهروزی...


اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطمةَ و اَبیها و بَعلِِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ المُستَودَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِهِ عِلمُک

سلام

کنار ربنای پاک دستانتان ملتمس دعایم!

آمدم بگویم به یادتان هستم

راستی هر وقت نگاهم به گنبد خورشید هشتم بیفتد.. چه عکس و چه فیلم و چه به گمانم خواب و خیال شیرینش... امکان ندارد یادتان نباشد!

امیدوارم امام هشتم، که می دانم دلتان یک جور دیگر سمت خراسان می ایستد، به حرمت مادر بزرگوارش،در همین نوروز.. عیدی بزرگی بدهندتان..
آمین

در پناه حق...
پاسخ:
سلام بزرگوار

کنار سجده هاتان فراموش نشود این حقیر!

میدانید چقدر محتاج این دعاهاتونم؟

دروغ نگفته ام اگر بگویم خیلی بیادتونم!...

دلمان را هوایی بهشت کردید!

قدردانی از اینهمه لطف در واژه نمی گنجد!

بسیار ممنونم...
سلام سال نو مبارک امیدوارم سال خوب و پر باری باشه و کوتاهی این حقیر رو بخشیده باشید.موفق باشید و سربلند.
پاسخ:
سلام
سال نو بر شما هم مبارک!
نفرمایید!
با آرزوی رقم خوردن بهترینها در سال جدید برا شما دوست عزیز...
چگونه عیدبگیرم به فصل ماتم تو
به صحن سینه بپا گشته خیمة غم تو
چگونه عیدبگیرم اگر چه نوروز است
میان هجمة اندوه و درد وماتم تو
جهان نشسته به سوک وملک گرفته عزا
دراین مصیبت عظما، زداغ اعظم تو
صدای گریة مهدی صلا زند برخلق
نه فاطمیه ،که باشد مه مُحّرم تو
نمک به زخم دل تو نمی زنم هرگز
خداکند که همیشه شویم مرهم تو
کسی که حّرمت داغ تو رانگه دارد
چشد زُلال محّبت ز آب زمزم تو
خدا کند که دلم عاقبت به خیرشود
به بزم سوک وعزایت، به زیر پرچم تو
بلند قامت عصمت، تو سرفرازم کن
که سرفراز شده دین،ز قامت خم تو
دوباره حسّ غریبی بود «وفائی»را
هماره اشک فشاند به عمرمبهم تو
یاعلی
پاسخ:
هر دم به ضریح بی نشانت ای ماه
بسته ست دخیل، قلب من با هر آه
عمریست تپش های دلم میگوید:
یا فاطمه اشفعی عندالله...

سلام و التماس نور...
سلام

مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار

لحظه هایتان پر از شکوفـه باد.

سال نـو مبارک
پاسخ:
سلام

بهار هم که نباشد
من به مهربانی دوست
از شکوفه لبریزم!...

سال نو بر شما هم مبارک!
سلام عتید مهربان.

دلتنگ شده بودم،سرای مجازیتان را مهمان شدم.
لحظه هایتان سرشار از عطر خوش یاد خدا...

یاحق.
پاسخ:
سلام بانو

از دل ما خبر ندارید!
لطفآ نفرمایید مهمان در جائیکه صاحبخانه اید!
زنده باد بر شما...
سلام
دم ِ اذانی سال نوت بر وفق مرادت،
نگران نباش صاحب عزا خودش حرمت نگه می داره،سعه ی صدر دارن این بزرگواران
اذانه برم بعدا مزاحم میشه
بقول همین کلیشه ها ولی از ته دل
آزومند آرزوهایتان!
یا علی
پاسخ:
سلام
آخه صاحب عزا تنهاست!
شما مراحمی...
بقول همین کلیشه ها ولی از ته دل:
هر آنچه بهترین است برایتان آرزو دارم...
علی یارتون...
سلام.

همین اول ِحرفم بگم:خانوم!مادلمان عینهو گنجشک است،بعدشم زود عادتی میشویم!شماسایه تون سنگین شده[یه بچه ی لوس ِ که داره چشاشوبادستش میماله،تازشم بغض کرده]

...
خوبی بانو؟
یک شاخه ی بهــــــــــــــــــــ ار :روی دیوار دلت...
عیدتون مبارک.
...
حرم ارباب،به یادت بودم عتید جان...
چ قد اون پسته که از اشک ح س ی ن گفتی رودوست میدارم...
چ قد رنگ اینجا،اون ابرهای بالا،رودوست میدارم...
پاسخ:
سلاااااام زائر حسین
زیارت قبول!
سال نو مبارک!

جا برای من گنجشک زیاد است ولی
به درختان خیابان تو عادت دارم...

شما هم میدونید دل عتید مث قونجیشه از این آیکونا میذارید؟ [چشمک]

آمدیم، نبودید!
رفته بودید صفا کنید!

واااااااااااااااااای...
ممنوووووووووووووون...
امسال بیمه شدم. سه تا از بهترین دوستان مجازیم ک مشرف شدن ب سرزمین عشق، میون بین الحرمین، تو حرم حضرت دلبر از این حقیر هم یادی کردن.
بی نهایت ممنونم...

چ قد اونایی ک میان اینجا رو دوست میدارم :)


۰۴ فروردين ۹۲ ، ۰۳:۱۷ آهسته عاشق می شوم
بهار آمد...
و اینجا کسی هست که به اندازه ی شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد...
سال نو مبارک[گل]
پاسخ:
بارانی از همان شکوفه برایت آرزو دارم...
بهار فاطمی مبارکت!
با عرض سلام

ختم قرآنی به مناسبت سومین سالگرد برادر شهیدم شهادت شهـــــــید محمد سلیمانی برگزار کردیم...


در صورت تمایل جز انتخابی خود را اعلام بفرمایید تا به نام شما ثبت شود ...


التماس دعا

یازهرا.س.


تا هشتم فروردین حتما قرائت شود ...
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون ک اطلاع دادین.
خدمت میرسم انشالله...
محتاجم...
انشالله92 سال اتفاق های خوب باشه.سال سفرهای کربلا، مکه، مشهد، قم ..
پاسخ:
انشالله با شما :)
سلام

من هم دلم تنگ می شود آنقدر که این صفحه را باز می کنمٰ منور که شد ساحت چشمانم به ملکوت واِه هایتانٰ دعای زیر لبم را می سپارم به دست خداوند رحمان و رحیم و می روم حوالی خودم..
سکوتم دور از بی تفاوتی است؛ رنگ پرنگ احترام دارد و ارادت!

ایام تسلیت

عطر یاس را که استشمام کردید یاد ما هم کنید لطفا!

درپناه حق...
پاسخ:
سلام
دل کوچکم خیلی بهانه تان را می گیرد!
امیدوارم هرچه سریعتر روزهای سکوت جای خود را به آن دلانه های زیبا بدهد...
فاطمیه بر شما هم تسلیت باد!
با همه ی بی لیاقتی ام همیشه بیادتان هستم...
۰۵ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۲۱ آهسته عاشق می شوم
این روزها مادر نمازش را
نشسته می خواند...
.
.
.
التماس نور[گل]
پاسخ:
این روزها موهای زینب هم پریشان است...

محتاجم...
سلام علیکم بزرگوار...
ایام تبریک و تسلیت....

پــــ ـ ـ ـ ـاک فـــــ ـ ـ ـراموش کرده اید مارا....
پاسخ:
سلام حس آشنا
نفرمایید!
کم سعادتیم...
درسته خیلی جاها ردپا نمیذارم اما دلیل بر نبودن نیست!
از محضرتون استفاده می کنیم...
برقرار باشید!
خدمت میرسم انشالله...
سلام....
سالتان فاطمی...
فاطمی باشید و...
زیباست اینجا...
التماس دعا
یاعلی مددی
پاسخ:
سلام بزرگوار
اندیشه تان فاطمی...
محتاجم بدعاتون...
علی یارتون...
مثل همیشه لذت بردم از نوشته هات
این ایام با یاد صبورى حضرت زینب تسلى پیدا کنیم اگه این غم قابل تسلى باشه
پاسخ:
مث همیشه شرمنده میکنید!

اگر!!!...
سلام
دعوتید به ختم قرآن « نذر اومدن شهدای گمنام به دانشگاهمون »
پاسخ:
سلام

قبول باشه!

انشالله میرسم خدمتتون...
سلاااااام .

چه حس مشترکی ...
پاسخ:
سلاااااااااااااااااااام

اسمای مهربانمان چطورن؟
سلام

نیستید نگرانم و دلتنگ!

من با خداحافظی رفتم اما دوستان بی خبر غایبند!

خدا کند سرگرم خوشی ها باشید و زیبایی ها.. آنوقت ما می سازیم یک جوری به بهانه گیری هایمان!

و خیلی بیش از ه م ی ن

بهارتون یاسی

در پناه حق...
پاسخ:
سلام مهربان

من شرمنده ی این همه محبتتان هستم...

در بی مانند بودنتان که حرفی نیست، اما این حقیر بی تقصیر است! بگذارید بحساب ناخوش بودن سیستم مبارکمان!
الحمدلله رفع شد و بنده در خدمتم...

چ زیبا!!!
بهار یاسی را میگویم.
سلام...
اعتصاب ننوشتن کردید؟
لبخند..
پاسخ:
سلام بزرگوار
امان از اسباب و علل!!!
هعییییییییی...
ببخشید من هم علاقه مند شدم از بیان استفاده کنم و وبلاگم رو انتقال بدم ولى انگار احتیاج به دعوت نامه داره، چطور باید این دعوت نامه رو تهیه کرد؟
پاسخ:
نه فقط شما، هر کدوم از دوستان ک مایلن تو محیط بیان فعالیت کنند، بنده در خدمتشون هستم برای ارسال دعوتنامه.
سال نوتون پراز نور رحمت

فاطمیه رو بهتون تسلیت میگم

صلوات برای فرج
پاسخ:
سلام
سپاسگزارم...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
در میان کوچه دیدم ک نگاه ش با علی بود ..
پاسخ:
امان از کوچه...
سلام

صله اَصدقا نمیکنین؟!!باید دعوتنامه بفرستم خدمتتون ک مزین کنین کلبه بنده حقیر رو!

اینسال هرچی ما دلتنگ شدیم به گمانم دوستان بی معرفت تر!
حکایت چیه نمیدونم!!
پاسخ:
سلام
نفرمایید!!!
ما حتی تا شهرتونم اومدیما :) حتی!!! :))
دل ب دل راه داره!
ما هم دلتنگ دوستانیم...
بی معرفتیهامونو ب بزرگواری خودتون ببخشید...
بوی عیدی، بوی توپ، بوی کاغذ رنگی
بوی تند ماهی دودی، وسط سفره‌ی نو
بوی یاس جانماز ترمۀ مادر بزرگ

با اینا زمستونو سر میکنم
با اینا خستگیمو در می‌کنم

شادی شکستن قلک پول
وحشت کم شدن سکه‌ی عیدی از شمردن زیاد
بوی اسکناس تا نخورده‌ی لای کتاب

با اینا زمستونو سر میکنم
با اینا خستگیمو در می‌کنم

فکر قاشق زدن یک دختر چادر سیاه
شوق یک خیز بلند از روی بُته‌های نور
برق کفش جفت شده تو گنجه‌ها

با اینا زمستونو سر میکنم
با اینا خستگیمو در می‌کنم


عشق یک ستاره ساختن با دولک
ترس ناتموم گذاشتن جریمه‌های عید مدرسه
بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب

با اینا زمستونو سر میکنم
با اینا خستگیمو در می‌کنم

بوی باغچه، بوی حوض، عطر خوب نذری
شبِ جمعه، پی فانوس، توی کوچه گم شدن
توی جوی لاجوردی، هوس یه آب‌تنی

با اینا زمستون‌و سر می‌کنم
با اینا خستگیمو در می‌کنم....

"سال نو مباک"
پاسخ:
سلام محدث عزیز
سال نو مبارک!

باز کن پنجره ها را که نسیم
 روز میلاد اقاقی ها را
 جشن میگیرد
 و بهار
 روی هر شاخه کنار هر برگ
 شمع روشن کرده است...

سلام
منتظر حضورتون هستم.

صلوات برای فرج
پاسخ:
سلام
خدمت میرسم انشالله...

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...
سلام

یک دنیا دلتنگیم...
پاسخ:
سلام

و ما بیشتر...

که الحمدلله...........

 :)
سلام دوستم
حال و روز و سال و ماه و روح و جانت فاطمی باد

پاسخ:
سلام رفیق جان

لحظه هاتون پر از عطر یاس...
خوش بحال روزگار.....
سال خوبی رو براتون آرزو میکنم.انشاالله لحظه ایی دلتون از یاد خداوند و بهترین بندگانش خالی نمونه.دستتون تو نگاشتن قویه اما خیلی وقته کم مینویسید!انشاالله فرصت کنید تا بیشتر بنگارید.
موفق باشید.
پاسخ:
سلام بزرگوار
از دعاها و الطافتون صمیمانه تشکر میکنم.
اگر نوشتنمان بیاید حتمآ چشم آزاری خواهیم کرد.
منور کردید!
سلام

کمی نگاه بفرمایید شاید آمده باشد.. نوشتنتان را می گویم
خواندن من که آمده ست!.. حاضر!

دلتون قرین بهترین یاد

در پناه حق...
پاسخ:
سلام بر دوست عزیزمان
استاد!
بی شما اینجا صفایی نداره...
حرف دل بود!
کجایی ؟!!!

خب ما دلمان عتید نوشت می خواهد

چکار باید بکنیم؟
پاسخ:
هستیم بانو :)
نمی شود ب دلتان بگویید چیزهای بهتری بخاهد؟؟؟
و اینکه دیگر هوس چیزی نکند ک برایش مضر است!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.