سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَ نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ *
إِذْ یَتَلَقَّى الْمُتَلَقِّیَانِ عَنِ الْیَمِینِ وَعَنِ الشِّمَالِ قَعِیدٌ *
مَا یَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ *
بنام خداوند بخشنده ی مهربان.
ما انسان را آفریدیم و وسوسه‏ های نفس او را می‏دانیم، و ما به او از رگ قلبش نزدیکتریم!
به خاطر بیاورید هنگامی که دو فرشته راست و چپ که ملازم انسان هستند اعمال او را دریافت می‏دارند.
هیچ سخنی را انسان تلفظ نمی‏کند مگر اینکه نزد آن فرشته ‏ای مراقب و آماده برای انجام ماموریت است.
«آیات 18-16 سوره ق»

مثل ِهیـــــــچ کس

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۲:۴۳ ق.ظ

 

یا هو...

 

هیـــــــچ کس٬

           شبیه تـــــــو نیست!

                                 و تـــــــو٬

                                          مثل ِ هیـــــــچ کسی...

-------------------

پ.ن: برای مخاطبی که خیلی خاصه!

همانی که بی حضورش "دل"م که هیچ، "دنیا" هم برایم تنگ می شود...

۹۱/۱۱/۱۸
عتید ...

نظرات  (۴۷)

سلام!


مبـــــارکه
پاسخ:
سلام
سلامت باشید و از این حرفا :)
این مخاطب خاصت برای منم خیلی خاصه!
می تونه برای خیلی ها خاص باشه ...
مگه نه؟
پاسخ:
برای من...
برای شما...
برای همه!...
منتظــ ـــــر اذانیــ ـــ م؛
به افــ ـــ ق عشــــ ــــ ق…

پاسخ:
اذن به یک لحظه نگاهم بده...
سلام.
غبطه خوردم به حال مخاطبی که خیلی خاص است...
خوش به حال او که دوستی خوب مانند شما دارد و خوش به حال شما...
مستدام باد لحظه های خوب دوستیتان :)

در پناه خدا.
پاسخ:
سلام
خوشا بحال من و صبا و ...
خوش بحال دلمان که مخاطبی داریم به خاص بودن حضرت آفتاب!
بهشت نصیبت...
مخاطب خاص ...


ای که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد

حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد.....
پاسخ:
بح بح اسما خانم!
از این ورا؟!

هووووووووم...
مخاطب خیلی خاص!
برام هیچ حسی شبیه تو نیست...
پاسخ:
تو پایان هر جستجوی منی...
سلام

چقدر زیبا بود...
با دل نوشتید و با جان خواندم!

سپاسگزارم..


دل دریایی تون آرام و بی تلاطم!

در پناه حق...
پاسخ:
سلام

مهربان! قدومتان جان دوباره میدهد!

بودنتان را سپاس...
سلام
به به !خونه زندگی نو مبارک ...ان شا الله که به بندگی خدا و سلامتی زیر دست شما باشه
لیس کمثله شی
درود خدا بر تو رفیق
پاسخ:
سلام رفیق جان
تشکرات
انشالله... انشالله...
کنارحوصله ام بمان
اگرنباشى"دلم"که هیچ،"دنیا"هم تنگ مى شود.

خیلی خاصه[گل]
پاسخ:
خیلیییییییی...

:)
شما عادت داری دلهارو هوایی کنی؟!
پاسخ:
دیگه دیگه :)
سلام[گل]

من از پروانه بودن ها
من از دیوانه بودن ها
من از بازی یک شعلهٔ سوزنده که آتش زده بر دامان پروانه نمی ترسم

من از هیچ بودن ها
از عشق نداشتن ها
از بی کسی و خلوت انسانها می ترسم

من از عمق رفاقت ها
من از لطف صداقت ها
من از بازی نور در سینهٔ بی قلب ظلمت ها نمی ترسم

من از حرف جدایی ها
مرگ آشنایی ها
من از میلاد تلخ بی وفایی ها می ترسم


منبعشو هم بگم؟ چشم!
آهنگ ملاقات/ آلبوم طلوع از معین ترانه سرا : ژاکلین
*******
یک حرفی! مخاطب خاص شما قسم نخورده برای همه ما دلواپسه.
حرف مبهم بود؟ جهت رفع ابهام به منبع مذکور رجوع شود.
پاسخ:
سلام بزرگوار

اونقدر این مخاطب خاصه و رئوف ک عالمی واله و شیدای رأفتش شدن!
بدون منت مهرش رو نثار قلبای یخ زدمون میکنه!
در وصف مهرش ب همین بیت کفایت میکنم:

جهان سراغ ندارد رئوفـــــــــــ تر از تــــــــــو

هنــــــوز کاسه ی دستم نشان ندادم، داد

"مصطفی صابر خراسانی"



سلام

مرا ببخش بزرگوار...

مشکلی بود که حل شد

البته تبلیغ این صفحه س سیاه و نوشته های پریشانش را نکنید بهتر است
وقت خلق الله گرفته می شود

یازهرا
پاسخ:
سلام انارکم!
خداروشکر...
اصن ما اومدیم ک وقت خلق الله رو بگیریم :)

دوستان رسمآ اعلام میکنم لینک پست قبل رو انار جان مرحمت کردن و درست نمودن :)
بخانید و لذت ببرید!

هزار بار ازت ممنونم...
در پناه حضرت مادر...
خاص ماندن
پاسخ:
کاش...
برای امام رضاجانم :)
پاسخ:
اوهوم... درست گفتین. برای آقای رئوفم!
شما برنده شدی :)
اصن نمیدونم چ جوری فکر منو میخونی!
گرچه خب هر کی ی سرچی بزنه تو جواب دوستان متوجه میشه :))

ما که مزاحم همیشگی هستیم جناب عتید.

یه مدت مسافرت بودم. ولی تا فرصتی پیش میومد بهتون سر میزدم . خوندن سماک حال آدمو خوب میکنه پس هرگز نباید ازش غافل شد ...

وقت کردی یه سری به ما بزن .
پاسخ:
شما مراحمید بانو!
منت میذارید و قدم بر چشم ما...
الساعه :)
از کیمیای نام تو..

این واژه های خام..

در دست های خسته ی من..

شعر می شوند..

من در ادای نام تو دم میزنم..

شعرم حرام باد اگر روزی..

تا بوده ام..

جز با طنین نام تو شعری سروده ام....

"قیصر"
پاسخ:
قیصر ک میخونم مست میشم!...
اگه از طرف ی دوست قدیمی باشه ک دیگه هیچی :)
خوش اومدید!
سلام

همیشه حس حضورش در دلت...



سکوت کرده دوباره جهان برای من و تو

نبود و نیست صدایی به جز صدای من و تو

و می روم به امید دوباره های من و تو

میان این همه غوغا میان صحن و سرایت

-مرحوم قیصر-
پاسخ:
سلام
ی دوس دارم کُرده. اینجور وختا میگه: اَی خُداتا شکر :)
دوستان میدونن ما دیوانه اشعار قیصریم حالا هی سنگ تموم برامون میذارن.
بی نهایت سپاس...
ضامن چشمان آهوها به دادم میرسی ؟
برایت همه کس باشد این هشتمین عشق :))
پاسخ:
عشق من...
عشق تو...
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۲۱:۳۸ خانم ف میم
سلام ...

می شود کمک حال ِ دلم شوید ؟؟
پاسخ:
سلام بانو

خود را بسپارید به "او"...
هر قدر مشکلتان بزرگ باشد بدانید و ایمان داشته باشید خدایی بزرگتر آن بالاهاست و نگاهش به شما...
در پناهش...
۲۰ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۱۶ آهسته عاشق می شوم
من هنوز در به در طره اون زلف سیاتم
من هنوزم سبز سبزم ریشه دارم
یکی از پاپتی هاتم.

آقای کوچیک نواز ِ بنده پرور
من هنوزم صله گیر چشم بارونی و اون ابر نگاتم.

منو کشتی ، منو کشتی ، منو کشتی
کشته باشی خوش به حالم
من هنوزم که هنوزه یکی از کشته هاتم

من هنوز در به در طره اون زلف سیاتم
من هنوزم سبز سبزم ریشه دارم
یکی از پاپتی هاتم
.
.
.
اللهم عجل لولیک الفرج[گل]
پاسخ:
من هنوزم یکی از پاپتی هاتم!...
.
.
.
والعافیة و النصر...
من از خودم ک شمایی چقدر فاصله دارم....

+بجای اذن دخول می خواندمش...
پاسخ:
همراه با گونه های تر...
من از خودم ک شمایی چقدر فاصله دارم....

+بجای اذن دخول می خواندمش...
دوست دارم که یک شب جمعه/ صبح گردد به رسم خوش عهدی
ناگهان بشنوم زسمت حجاز/ نغمه ی دلخوش انا المهدی
پاسخ:
آمین...
خاص تر از نگاه و خنده ی یوسف زهرا در این عالم ندیدم رنگی....
رنگــــــ نگاهش بر زندگی ات، عتید عزیزم[گل]
پاسخ:
بارها اینطور برایتان دعا کرده ام. باز نیز...
نگاهت با نگاهش...
لطفن مرحمت بفرمایید و دعا کنید در جهت برآورده شدن دعاهایمان ک بجایی نمیرسد!
کجایی رفیق...
دل زهرای آل یاسینی ها تنگ است...
بیا...[گل]
پاسخ:
کافیست کمی فقط کمی پاتان را بالا بگیرید!
دلتنگ یار باشید بانو!...
چشم :)
سلام
بعد از مدتها مشکل وبلاگ "برگـــ ـهای سـ ـپید دفتــ ـر مــ ـن" حل شد و بروز شد.
البته با آدرسی جدید،
و با فوتو هایکوی جدیدی در انتظارتان است...
خوشحال می شوم از حضورتان...
پاسخ:
سلام بانو
تبریکات :)
آخ جووووووووون فوتو هایکوهای ناب!
مبارک است انشالله...
شیرینی؟ :))
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۳۱ محبان حضرت علی اکبر
سلام
وب بسیار قشنگی داری به ما هم سر بزن نظر یادت نره اگه با تبادل لینک موافق باشی ممنون میشم ما تازه وبمون راه اندازی کردیم
منتظرم
www.yomolhasrat.blogfa.com
پاسخ:
سلام
سلام
ایام مبارک
دم ودستگاهتان وسیع است خدا به ان برکت دهد وتوسعه یابد
شما نمکدان رادیدید سوراخهای ان مساوی نمک سهم میدهند اما اگر تمام یا تعدادی از سوراخهایش بسته شد خست میکند.حکایت دلهای ماست که اگر امور
اخلاق نامناسب در ان وارد کردیم سوراخهای جوشش محبت دل ما را می بندد.

فی البداهه بعنوان هدیه خانه جدید به ذهن امد وتقدیم کردم باید تکمیلش کنم.
نمک ایمان خداوند در طعامتان افزون باد
خدایا...
آغوشت را برایم باز کن...
جایی دیگر ندارم

سلام...
پاسخ:
سلام...

آغوشت غاریست که وسوسه میکند همه را برای پیامبر شدن!
۲۱ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۵۸ خانم ف میم
و خدا خواست که یعقوب نبیند یک عمر…
شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سخن بی تــــــــو مگر جای شنیدن دارد؟!
نفسم بی تــــــــو کجا نای دمیدن دارد؟!

عجل لولیک الفرج...

۲۲ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۳۴ طاها رحمانی
سلام
زیبا بود
دعوتید به:
شیدای لیلا!
یاعلی
پاسخ:
سلام
بزرگوارید...
بروی دیده...
علی یارتون...
۲۲ بهمن ۹۱ ، ۰۵:۰۵ آهسته عاشق می شوم
وقتی هنوز

عده ای علاقه ی بی دریغ آفتاب را نمی فهمند

معلوم است که به کورسوی هر شب تاب بی قراری

قناعت خواهند کرد...

سید علی صالحی


پاسخ:
آفتاب کجا و سو سوی مدعیان نور کجا!...
زیبا بود قاصدکم!
سپاس...
سلام

در انتظار نوری هستم که با قدمهای شما، لحظه هامو روشن می کنه!

سلامت باشید و سربلند!

در پناه حق...
پاسخ:
سلام مهربان
این سراپا ظلمت را فقط پرتویی از انوار گرانمایه ای چون شما کافیست!
پایدار باشید و پیروز...
دلم برای آقا تنگ شده...

تشریف بیاورید...باز مینویسم اگر خدا قبول کند
پاسخ:
بح بح...
بح بح...
الان بایستی حسابی مراسم تشکرات بجا بیاریم :)
حتمآ مزاحم خاهیم شد.
آمدم......نبـــودی
پاسخ:
آهان!
حکایت قدیم ندیماس ک رو در خونه طرف می نوشتن: آمدیم نبودین؟ (چشمک)
سلام...

احوال شما؟
انشالله که این ایام به کام باشه و خوش باشید.
مراد از سکوت سماک در این چند روز است.
به فال نیک میگیرم این سکوت چند روزه را.

پر رنگ باشید...
پاسخ:
سلام
ممنون...
شرمنده ی همه دوستان و محبتاشون هستم!
و دلتنگشون...
بی نهایت سپاس...
سلام
نیستین؟!!!!
ماهرروز میایم میبینیم کلمات سرجاشون نشسیتن حالمون گرفته میشه! :(

پاسخ:
سلام
هستیم. همین حوالی :)
حالتان همیشه آسمانی...
uuuu...shenavae khstegi napazir...mesle hichkas...
پاسخ:
مثلِ هیـــــــچ کس...
ینی فک کردی من میشینم کامنت های ملت رو میخونم؟چی در مورد من فکر کردی؟ :دی
اصن من نمیدونستم باید حدس زد و این صوبتا.من خودم عشق کردم پستت رو برای امام رضام بخونم.بعله :)
پاسخ:
عجب تفاهمی!!!

قَبِلتُ؟  :))
جای خالی ات با هیچ چیز پر نمی شود، رفیق خوبم...
کجایی که زهرای آل یاسینی ها سخت دلتنگ گرمای حضورت شده...
نباشیم جای خالی ات را ببینیم عتید عزیزم...
پاسخ:
حتی با گزینه ی مناسب؟ :)
ما بیشترترترتر...
سلام

جداً نگران شدم...

هرجا که هستید سلامت و سربلند باشید:
حافظ بادب باش که واخواست نباشد
گر شاه پیامی بغلامی نفرستاد!


در پناه حق...
پاسخ:
سلام

ای شاه!
این غلام را عفو بفرمایید ک باعث شد برای لحظاتی دل مهربانتان نگران این حقیر شود...
امید ک بنده را عفو بفرمایید!
۲۴ بهمن ۹۱ ، ۱۷:۳۸ خانم ف میم
--- أنا زائر الحسین علیه السلام ---

سلام ...

بروزم ...

التماس دعا
پاسخ:
سلام

و من خاکِ پای زائر حسین...

محتاجم...
سلام
ایام بکام
شمع را نازم که جان قربان مردم میکند
در میان گریه هرساعت تبسم میکند

خواستم سوز دل خویش بگویم با شمع
داشت او خود بزبان آنچه مرا در دل بود
پاسخ:

سلام


حالت ســــوخته را ســــوخته دل داند و بس

شمع دانست که جـان دادن پروانه ز چیست

سلام بزرگوار.
چند روزیست سر می زنم به اینجا ...
نیستید و نگران شدم
غرض از مزاحمت احوالپرسی بود...

در پناه خدا.
پاسخ:
سلام صبای عزیز
من شرمنده ی شما...
حلال بفرمایید ک باعث شدم برای لحظه ای نگران شوید!
مهرتان را سپاس...
سایتون مستدام...
برام هیچ حسی شبیه تو نیست
کنار تو درگیر آرامشم
پاسخ:
تو زیباترین آرزوی منی...
بازهم آمدیم.... نبودید....
غیبت هاتون داره زیاد میشه، با ولی تشریف بیارید و گواهی !!!
دلتنگیم ...
پاسخ:
میشه گواهی از دکتر بگیرم؟ :))
شما خیلی مهربانید!
۰۹ اسفند ۹۱ ، ۰۰:۲۸ آهسته عاشق می شوم
اگر آمرزیدنت نبود...
تمام بودنم هیچ میشد...
.
.
.
التماس نور[گل]
پاسخ:
یا غفور...
محتاجم قاصدک...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.