سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَ نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ *
إِذْ یَتَلَقَّى الْمُتَلَقِّیَانِ عَنِ الْیَمِینِ وَعَنِ الشِّمَالِ قَعِیدٌ *
مَا یَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ *
بنام خداوند بخشنده ی مهربان.
ما انسان را آفریدیم و وسوسه‏ های نفس او را می‏دانیم، و ما به او از رگ قلبش نزدیکتریم!
به خاطر بیاورید هنگامی که دو فرشته راست و چپ که ملازم انسان هستند اعمال او را دریافت می‏دارند.
هیچ سخنی را انسان تلفظ نمی‏کند مگر اینکه نزد آن فرشته ‏ای مراقب و آماده برای انجام ماموریت است.
«آیات 18-16 سوره ق»

و باز حج فقرا...

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۰۴:۰۶ ب.ظ

 

یا هو...

 

 

اینجا٬ مشبکهاییست از جنس نور!

که پنجره های آسمانند در زمین...

اینجا٬ نگاهت را که بدوزی به آن بالاها٬ دو خورشید می بینی!

اما خورشید کجا و شمس الشموس ِ ما کجا... 

بدان ای خورشید!

نورت را٬ گرمایت را٬ تلألؤ های طلایی رنگت را٬ همه ی وجودت را٬ وام دار ِ خورشیدِ طلایی ِ طوسی...

اینجا٬ تنفّس که میکنی٬ ریه هایت را که پُر میکنی از عطر ِ اکسیر ِ نابِ رضوی٬

دلت میخواهد خساست به خرج دهی!

فقط دَم باشد و بازدَم نَه...

----------------

و باز حج فقرا...

آن هنگام که گره میزنم چشمانم را به آفتابِ طوس٬ و دستانم را دخیل ِ مشبکهای آسمانیش میکنم٬ بیاد می آورم تک تکِ آنهایی را که یادشان را در چمدان ِ دل با خود خواهم برد.

قراری بگذاریم بمانند سفر پیش!

قرارمان بوقت یاسهای استجابتِ دعا٬ لحظات ملکوتی ِ اذان بوقتِ بهشت!

با ذکر صلواتِ خاصّه ی حضرت آفتاب...

قرار ما: هر روز سه نوبت به وقت اذان مشهدالرضا٬ تک تکتان را به اسم در مقابلشان نام می برم٬ البته بشرط لیاقت و حیات. لذّتمان وافر میشود اگر همراهمان باشید!

بیادتان هستم...

بیادمان باشید...

----------------

+ ی خواهش: قرائت ی حمد شفا برای مهدی کوچولوی نازنین فرزند دوست بزرگوارم٬ ک بتازگی خبردار شدم دچار سرطان خون شده. و دعایی بحال دل مادر بی تابش...

----------------

+ و دیگه اینکه بقول عزیز بزرگواری از خاصیّتهای داشتن ِ ی دوستِ خوبِ مشهدی اینه ک هر چند روز یکبار برایت این پیام را بفرستد:

گوهرشاد بیادتون هستم و دعا گو...

نازنین ِ مهربان!

این بار انشالله در کنار هم٬ دوش بدوش هم...

۹۱/۱۰/۱۸
عتید ...

نظرات  (۴۰)

« اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجّتکَ عَلی

مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً

مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ »
سلام بنده ی خوب خدا
چقدر خوشحالم...چقدر هوای مشهد الرضا ع رو کرده بودم
عزیز خدا جای مارم خالی کن امیدوارم که سفرت(باور کنید کلیشه نیست و از ته دل میگم)امیدوارم که سفرتون پربار باشه شما که به فکر دیگرونی خدا هم شما رو دوست داره...آقا هم دوستون داره
دعا کنید واسه این بنده ی حقیر...احتیاج داره به دعای مردان خدا
خیلی حس خوبی دارم ایشالا هزار باره نصیبتون بشه
وقت نماز جماعت تو هوای سرد کنار کبوترای پف کرده یاد ماهم بیفتین
ممنونتونم
در پناه خدا
پاسخ:
سلام از طرف کسی ک بنده نیس ب بنده ی خوب خدا
تعریف نباشه اما تک خور نیستیم بانو!
وقت نماز جماعت تو هوای سرد کنار کبوترای پف کرده یادتون هستم انشالله...
ی اعتراف: الان دارم با خودم فک میکنم اگه سعادت حاصل شد و زائر شدیم، هر کبوتری ک دیدم یاد کولی عزیز خواهم افتاد! :)
۱۸ دی ۹۱ ، ۱۷:۴۲ حامد و هدی
واااااااااااااااااااااااای خوش به سعادت
مارو که میدونم فراموش نمیکنی
ممنووووووووووووووووووووووون
خیلی خیلی التماس دعا
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
پاسخ:
سلام
مگه میشه این زوج دوست داشتنی رو فراموش کرد؟!
زندگیتان بیمه ی آقای مهربانیها...
محتاج دعا...
الله اکبر از دست شما ها که هی ما رو خجالت میدید !!!
.
.
.
انشاالله انشاالله
پاسخ:
نفرمایید رفیق جان! :)
گرچه حکم همان زیره ب کرمان بردن دارد اما،
انشالله گوهرشاد بیادتون خواهیم بود :))
سلام

ای شرح شفاعت تو مشهور سلام
آمیزه ای از کرامت و نور سلام
گویند زیارت تو حج فقراست
بر گنبد و بارگاهت از دور سلام

این چشم های دل را که اشک می ریزند،می بینی؟
خوش به سعادتتان که چه ایامی آقایمان اذن دخول را برایتان امضا کردند.
آنجا،نگاهتان را که دوختید به آن بالا،غرق خورشید که شدید،دلتان را که گره زدید به پنجره ی فولادش و قبل ترش به مهر آقای مهربانی ها،به یادمان باشید که سخت محتاج دعاهای خالصانه تان هستم.
چقدر دوست دارم ریه هایی که پر می شود از عطر ناب رضوی،مبارک دلتان باد استشمام عطر نابش.
التماس دعا

خدا،پشت و پناهتان.
پاسخ:
سلام
تک تک واژه هایی ک صبای بزرگوار از دلش برمی آمد و قطرات اشکی که نتوانستند خود را لابلای حروف پنهان کنند فراموش شدنی نیست!
دعا کنید این نباشد ک فقط در حرم راهمان دهند!
حریمشان آرزوی ماست...
زیارت بهشت نصیبت...
سلامی دوباره
چقدر واژه هایم زیادند و چقدر شرمنده ام که با زیاده گویی هایم،نگاه مهربانتان را آزرده خاطر می کنم.
دلم را گره زدم به آیات نورانی مصحف شریف قرآن و شفای عاجل و سلامتی مانای "مهدی" جان را که بی شک مادرش بی تاب است و پدرش نگران،از عمق دل از خدا خواستم.
باشد که مژده ی سلامتیش را همین جا از زبانتان بشنوم و دلم را چراغانی کنم به یمن سلامتی اش.

دوست ِ مشهدی داشتن،هم سعادت می خواهد که نصیب هرکس نمی شود و خوش به سعادتتان!
و این بار شما،در جوار حرم مطهرش،دلمان را مهمان پیامکی می کنید و به یادمان می آورید،این ها را که می گویم چون به بزرگواری و مهربانی شما اطمینان دارم.

آرزوی سفری خوش داشتن را از من بپذیرید،هرچند مگر می شود مهمان آقا باشی و خوش نشود؟

خدا پشت و پناه لحظه های زندگیتان.
پاسخ:
سلام و هزاران سلامت باد!
چشمان نافذی دارد مهدی!
لبان سرخش، و شیرین زبانیهایش دل می برد!...
دعایش کنید...
دل مهربانتان قابل ستایش است...
بقول رفیق مشهدی مان:
گوهرشاد بیادتونم و دعاگو... :)
خووووووووووووووووش به حالت خیلییییی التماس دعا
پاسخ:
اینجوریکه شما میگی مگه من دلم میاد برم؟ :(
ساعت 6 صب چارشمبه راه آهن باش. برو بجای من.
منم ک پترس. نه همون ریزعلی خاجوی :)
دیگه سفارش نکنما! لباس گرم و کارت شناسایی فراموشتون نشه :)
توی پرانتز: جمله ی آخر، تذکر همیشگی یکی از رفقاست.
سلام
کاش میشد بنویسم چقدر خوشحال شدم!
به توفیقتون غبطه می خورم!خوش بسعادت دل دریایی تون!
سفر بسلامت!
امیدوارم کوله بار پر از ارادت را، سرشار از معرفت برگردانید...
یادم سنگین است، زمینش بگذارید اگر آزارتان می دهد..
اما من بیادتان خواهم بود که کریمانه لحظه های ناب عاشقی تان را تقسیم کرده اید!
از صمیم قلب سپاسگزارم!



در پناه حق...
پاسخ:
سلام
کاش میشد در کلمات گنجاند ارادت به دوستی ویژه را...
کاش میدانستید به حرمت دعای شما خوبان منت بر سرمان گذارده میشود...
کاش میشد قدردان دل دریاییتان بود...
بارها گفته ام، تکراریست! اما بودنتان مایه ی آرامش دل کوچکم است...
گفته بودم باز هم میگویم، در قرار قبلی اولین نام که بر زبان می آمد نام زیبای شما بود. از حقیقت بدور نیست اگر بگویم خیلی بیادتان خواهم بود!...
به همان نیت مقدس تقدیمتان بپاس مهربانی:


عتید وعود..................
..
غریق نگاه شمس شموسی اش باشید
پاسخ:
آمین...
من دلم گم شد
اگر پیدا شد
بسپارید امانات رضا
پاسخ:
و اگر از تپش افتاد دلم
ببریدش به ملاقات رضا
.... امشب برای مهدی کوچلو ی رفیقتان به مادرم زهرا متوسل می شوم و نماز استغاثه برایش می خوانم با مولاتی یا فاطمه اغیثینی
تو هم برای من در دارالزهد المبارکه فاتحه ای بخوان با صلواتی از ته دلت ، انجائی که خداوند روحش را به ودیعت گذاشته است برایت
پاسخ:
انشالله بحق حضرت مادر و نفس گرم شما سید بزرگوار، مهدی دوست داشتنی ما هم شفای عاجل بگیره.
در کمال بی لیاقتی اما بیادتان هستم...
درود بر تو
ای هشتمین سپیده
اگر از سایه ساران درود می پذیری
باران نیز به ازای تو پاک نیست
و بر ما درود
اگر فاصله ی خویشتن تا تو را،
تنها بتوانیم دید
ای آفتاب
ما آن سوی ذره مانده ایم!
من آن پرنده ی مهاجرم
که هزار سال پریده است
اما هنوز،
سواد گنبدت
پیدا نیست
نیرویی دیگر در پرم نه!
و مگر در سینه،
عشق می افروخت
که چراغ مهر تو
روشن ماند
رشته ای از فرش حرمت
زنجیر گردن عاشقان است
و سلسله ی وحدت
و خطی که دل ها را به هم می پیوندد
پولاد و نقره ی ضریحت
قفسی ست
که ما
یارایی خود را
در آن به دام انداخته ایم
تو، سرپوش نمی پذیری
طلای گنبدت
روی زردی ماست
از ناتوانی ادراکمان
که بر چهره داریم
"علی موسوی گرمارودی

التمــاس دعــا ...
پاسخ:
بسیار زیبا بود!
سپاس از نسترن بزرگوار...
محتاج دعا...
صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی
سلام
زیارت قبول
اگر یادتان بود... اگر وقتی داشتید حتی به اندازه یک نام بردن و سلام رساندن... اگر زحمتی نیست... نام ما را هم ببرید.
پاسخ:
سلام
زیارت دلتان قبول!
حتما بروی دیده...
اگر قابل باشیم رفیق!
خواهش تان به دیده منت... هر چند سر تا پا غرق شرمندگی ام، اما... حمد شفا و دعا... همین الان... قبل از نوشتن این کامنت...
پاسخ:
خدا خیرتون بده...
خیلی بزرگوارید...
۱۸ دی ۹۱ ، ۲۲:۳۹ سیدمهدی ربیعی
مام فردا میاییم اگه خدا بذاره. دعا کنید زنده برسیم
پاسخ:
به به...
بسلامتی...
سفر بی خطر...
دعا کنید زنده برنگردم!!!...
دعا کنید برنگردیم!!!...
یه شب ٍ سیاه و سرد
آقا ما رو بطلب
کفترا رو طلبیدی
آقا ما رو بطلب
پاسخ:
آقا گندم بریز برام
به خدا کفترت میشم...
سلام بزرگوار
سفر به خیر و عافیت باشه انشالله
خدا توفیقتون رو بیشتر کنه که هم زائرید هم ناب الزیاره شدید. مخصوصا در این روزها.

با خواندن بعضی حرفها انگار دلت و ضو میگیرد و پاک میشود و هوس شنیدن اذان بهشت میکند... قصد راه میکند و عازم میشود به اقامت عهد و ادای سلام و صلوات خاص سلطان طوس...
اذن دخول هم صفایی دارد . چشم که میدوزی به گنبدش انگار تَرَک های دلت التیام می یابد و میگویی ...

*اَللّهُمَّ اِنّى‏ وَقَفْتُ عَلى‏ بابٍ مِنْ اَبْوابِ بُیُوتِ نَبِیِّکَ، صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ الِهِ، وَقَدْ

مَنَعْتَ النَّاسَ اَنْ یَدْخُلوُا اِلاَّ بِاِذْنِهِ، فَقُلْتَ یا اَیُّهَا الَّذینَ امَنُوا لا

تَدْخُلُوا بُیُوتَ النَّبِّىِ اِلاَّ اَنْ یُؤْذَنَ لَکُمْ، اَللّهُمَّ اِنّى‏ اَعْتَقِدُ حُرْمَةَ

صاحِبِ هذَا الْمَشْهَدِ الشَّریفِ فى‏ غَیْبَتِهِ...*

چشمهایت نم میگیرد و کبوترانه های دلت دور حرمش میگردد و میگردد و میگردد...
در صف صلاة به هنگام قنوت عجب صفایی میگیرد نماز! هر کس دعایی دارد و امید بسته به این قنوت بی قنوط! صدایَ همه آزاد می شوند. دوس داری بغضت را رها کنی.
انشالله خدا به برکت امام هشتمی (ع) نگاه لطفی کنند به احوال مهدی کوچولوی نازنین...
بعد از گوهر شاد ، گوهرِ دلت همیشه شادِ شاد...
محتاج دعایم، از ما یادی کن.
زیارت گوارای وجود.
نور شمس الشموس پناه دلت باشد.


پاسخ:
سلام
سپاسگزارم جناب...
خصوصا همان لحظه ای ک با همه ی ترکهای دلت با حالتی ملتمسانه، با چشمانی که پشیمانی در آنها موج میزند عاجزانه خواهش میکنی:

أَ أَدْخُلُ یَا رَسُولَ اللَّهِ أَ أَدْخُلُ یَا حُجَّةَ اللَّهِ أَ أَدْخُلُ یَا مَلائِکَةَ اللَّهِ الْمُقَرَّبِینَ الْمُقِیمِینَ فِی هَذَا الْمَشْهَدِ فَأْذَنْ لِی ....

و بعد مرواریدهای غلتان روی گونه هایت سر میخورد...
کبوتر دلت ک نای بال زدن نداشت، این بار با قدرت شاهین به پرواز درمی آید!...

انشالله بحق یگانه جواد حضرت سلطان همه مریضان شفا بگیرن.
حلال کنید و دعا...
تنفس در هوای بهشت نصیبتان...
علی رو هم دعا کنید که مشکل کلیوی داره.
خیلی بی تابه. خدا بهتون خیر بده.
پاسخ:
گرچه دعاهای این عاصی نیم متر هم بالا نمیره، اما بیاد هستیم.
اللهم اشف کل مریض...
...
همین چند نقطه هم عاریتی است...
حرف دل را هر جور هم که بخواهی قالب این سی دو حرف کنی جا میزنند...
برای سرسلامتی که رفتید...
خدمت جنابشان بفرمایید ما هنوز مبتلاییم...
البته از بی همتی خود ماست...!
دیدار مبارکتان
پاسخ:
دنبال واژه ها مباش. کلمات فریبمان میدهند، وقتی اولین حرف الفبا کلاه میرود سرش فاتحه ی بقیه ی حروف را باید خواند.
"دکتر شریعتی"

دلت مبتلای عشقش...
۱۹ دی ۹۱ ، ۱۳:۴۱ آهسته عاشق می شوم
رضاجان
کار از کبوترشدن گذشته است
کاش برف بودم
روی گنبدت!
.
.
.
رضای دلمان را هم از طرف ما ببوس...
پاسخ:
ای جانم...
چ زیبا بود...
سلام
واقعاً به شما حسودیم شد. سه سالی هست که چشمانم را با تربت پاک آقا سرمه نکردم...
زیارتتان قبول
پاسخ:
سلام
حسادت به خطاکاری ک چشم امید دارد بدعای شما خوبان...
سلام عتید :)
ممنون که یادم هستی در قطعه ای از بهشت
خوشا بحالت عتید عزیز
خیلی زیبا نوشتی از ثامن الحجج (ع) و زیبایی زیارتش ...
همیشه نصیبت باد این زیارت ها
حجــــــــــــت قبول :)
پاسخ:
سلام
دعام کن مهاجر..
دعام کن...
ممنونتونم
پس باید برم یه صحبتی با کبوترای امام رضا جانمون بکنم که این چند روزه از جلوی نظر شما پنهان نمونن!!
همه رو دعا کنید....دعای شما خوب است!
پاسخ:
کبوترا هم نیان جلو ما میریم :)
هر وخ میرم حرم امام رضا(ع)، ی ساعتایی رو فقط باید برم کنار کبوترا و زل بزنم.
دعایم گرچه گیرا نیست...
۱۹ دی ۹۱ ، ۲۳:۰۰ تـــ ـارا
سلام

رفتم از کوی تو و پیش تو جا مانده دلم
پیش تو مانده و از سینه جدا مانده دلم
پر گرفتن به هوای تو چه حالی دارد
چون کبوتر به همان حال و هوا مانده دلم
پشت آن پنجره افتاده و بر گردن خود
رشته ای بسته به امید شفا مانده دلم

خوش به سعادت تان....

دلم را با شما روانه خواهم کرد، حال که با شما نیستم....
میدانم که دلتان با دلممان هم ساز است...

التماس دعا نمی گویمتان چون میدانم خودتان برای دلمان دعا می کنید
برای دلم دعا میکنی...
پاسخ:
سلام
دلتان حرم اوست...
هوای بهشتی گرفته دلتان!
حتما بیاد شما بزرگوار خواهم بود، اگر لیاقت داشته باشم.
سلام
از طرف این بنده هم التماس دعا
ماهم یه مهدی کوچولوی بیمار داریم
ازهمه دوستا وشما التماس دعای بسیار

یاعلی(صلوات)
پاسخ:
سلام
الهی بحق شش ماهه اباعبدلله مهدی کوچولوی شما هم شفا بگیره.
علی یارت...
سلام
با 2 عنوان زیر به روز هستن
1-میشه پای منو وسط نکشید
2-کدام با فضیلت تر است؟
-----------------------------------------
امام رضا فدات
پاسخ:
سلام
خدمت میرسم انشالله...
۲۰ دی ۹۱ ، ۰۳:۳۰ آهسته عاشق می شوم
روزت را دریاب
با آن مدارا کن
این روز از آن توست
24ساعت کامل...
به قدر کفایت فرصت هست
تا روزی بزرگ شود.
پاسخ:
به قدر کفایت فرصت هست
تا روزی خدایی شود.
روزت را دریاب...
با آن مدارا کن...
سلام
با ضامن آهو به روزم
پاسخ:
سلام
ماه‌م این هفته برون گشت و به چشم‌م سالی‌است
حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالی است...
پاسخ:
مژده دادند که بر ما گُذری خواهی کرد
نیت خیر مَگَردان! که مبارک فالیست...
سلام

در تصاویر پخش شده ی صداو سیما، در گزارش هایش از صحن آفتاب، انگار دنبال شما می گردم!
دنبال غریبه ای آشنا و قریب!
ان شاءالله سلامت و دست پر که آمدید برایمان بگویید از حال بهشت...
هرچند می دانم توصیف حس و حال، دشوار است اما ما هم دلخوش سوغاتی ناب از دستان پاک شماییم!

تقدیمی به نیت آسمانی مان:


در پناه حق...
پاسخ:
سلام
گاهی اوقات در برابر دنیا دنیا مهربانی دوستی باید سکوت اختیار کرد!
آن هنگام که احساس در واژه ها نمی گنجد!...
فقط سکوت!!!
..................

به همان نیت تقدیم قلب مهربانتان:

عتید جانم.............

...

...
پاسخ:
عقیق جانممممم...
...
...
به نام خدایی که در این نزدیکی است...


یــــــــــــــــــــــــاضـــــــــــــــــــــامـــــــــــــــــن آهــــــــــــــــــــــو


التماس دعا....
پاسخ:
یا ضامن آهو!
دریاب آهوی دلم را...
دعا...
رفتید پابوس؟
پس زیارت قبول حاجی



با نام رضا به سینه ها گل بزنید
با اشک به بارگاه او پل بزنید
فرمود که هر زمان گرفتار شدید
بردامن ما دست توسل بزنید...

السلام علیک یا امام رئوف ....

فرا رسیدن ربیع الاول رو بهتون تبریک میگم.انشالله حال و هوای دلتون همیشه همینطوری باقی بمونه. مواظبش باشید.
پاسخ:
با اجازتون دوست عزیز.
قبول حق...
حلول ربیع بر شما نیز مبارک!
جان من دعا نکن اینجوری بمونه!!! :(
دعا کن بهتر شه دوست عزیز...
با اجازه لینک شدید.
پاسخ:
اجازه ما هم دست شوماست :)
سلام . در حرم حضرت سلطان دعاگوی همه دوستان دنیای مجازی ام بودم.
حلول ماه ربیع مبارک
پاسخ:
سلام بر ماری بزرگوار و سپاس از اینکه بیاد بودید.
بنده نیز، البته اگر قابل باشم!
ماه شادی اهل بیت مبارکتان!
۲۵ دی ۹۱ ، ۰۴:۵۸ آهسته عاشق می شوم
به خدا ایمان داری؟؟؟
خدا تو جوونه انجیره...
خداتو چشم پروانست
وقتی از روزنه پیله
اولین نگاهش به جهان می افته...
.
.
.
التماس نور
پاسخ:
من خدایی دارم که در این نزدیکی ست...
مهربان،
خوب،
قشنگ،
چهره اش نورانی ست
گاه گاهی سخنی می گوید با دل کوچک من
ساده تر از سخن ساده من،
او مرا می فهمد
او مرا می خواند
نام او ذکر من است
در غم و در شادی
چون به غم می نگرم
آن زمان رقص کنان می خندم، که خدا یار من است
که خدا در همه جا یاد من است
او خدایی ست
که مرا می خواهد...

محتاج نور...

سلام
می آیم نگاهی می اندازم به پست های قبل و دعا میکنم:
خدایا حال دلشان، بهاری باشد دور از خزان...آمین!

ربیع الاول مبارک

در پناه حق...
پاسخ:
سلام
بهار هم که نباشد، من به مهربانی دوست از شکوفه لبریزم!...

ربیعتان بهاری تر از هر بهار...
۲۵ دی ۹۱ ، ۱۶:۱۳ اِلاّ(تو)
نفس.
سکوت.
ممنون که به یادکوچکم هستین.
پاسخ:
کوچک نه!
بزرگید و بزرگوار بانو!
نفس...
سکوت...
و :)
پاگشا نوشت:
خیلى خیلى خیلى … خیلى خیلى خیلى… وبلاگ قشنگى دارى

بعدا یعنى بعداز کنکور و درس و مشق و اینها بازم میام و مفصل براى هر مطلب نظر میذارم


آهان داشت یادم میرفت
تا برگشتنم فرصت کردى دقیق وبلاگم رو از همه نظر بررسى کن همه ى ایراداتشو بدون تعارف برام بذار فقط خواهشا تعریف و تمجید نکن که گوشم پره
میخوام بعداز کنکور یه خونه تکونى اساسى راه بندازم
پاسخ:
اولا برات آرزوی موفقیت میکنم نه فقط در درس که در همه ی مراحل زندگی!
ثانیا عه!!! ما و نظر کارشناسانه؟!
ثالثا شما ک میفرمایی "خواهشا تعریف و تمجید نکن که گوشم پره" پس چرا از من تعریف کردی؟؟؟ آخه مومن خدا، هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند دیگه :)
رابعا چن تاشو خوندم ب دل میشینه و حتما بازم میام!
دیگه دیگه، دیگه اینکه همین دیگه :)
دل مهربانتان همیشه زلال مث بارون!...
آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند آیا میشود گوشه چشمی هم به ما کنند؟

زیارت قبول.

چشم دعا میکنم روز به روز حال و هوای دلتون بهتر و بهتر بشه ...

شما هم دعا کنید.
پاسخ:
اسما!!!
نام مورد علاقه ی عتید :)
سپاسگزارم بانو!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.