سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَ نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ *
إِذْ یَتَلَقَّى الْمُتَلَقِّیَانِ عَنِ الْیَمِینِ وَعَنِ الشِّمَالِ قَعِیدٌ *
مَا یَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ *
بنام خداوند بخشنده ی مهربان.
ما انسان را آفریدیم و وسوسه‏ های نفس او را می‏دانیم، و ما به او از رگ قلبش نزدیکتریم!
به خاطر بیاورید هنگامی که دو فرشته راست و چپ که ملازم انسان هستند اعمال او را دریافت می‏دارند.
هیچ سخنی را انسان تلفظ نمی‏کند مگر اینکه نزد آن فرشته ‏ای مراقب و آماده برای انجام ماموریت است.
«آیات 18-16 سوره ق»

سفر...

يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۴:۰۰ ب.ظ

یا هو...


 

"وَ أنَّ الرّاحِلَ إلِیک قَرِیبُ المَسافَه"

و هر که به سوی تو سفر کند٬

راهش نزدیک است.

چقدر فاصله است از اینجا٬ از دلم تا تو!... 

اگر مسافرمان کردی٬ مقیم مان نیز کن! 

لطفا... 

 

۹۱/۰۹/۱۹
عتید ...

نظرات  (۱۵)

یاد شعر لهراسبی افتادم که میخونه:
خدایا فاصلت تا من خودت گفتی که کوتاهه...
از اینجایی که من ایستادم چقدرتا آسمون راهه...!



در ضمن
این جانب نیــــــز خوشوقتم :)
پاسخ:
از اینجایی که ما نشستیم(!) تا آسمون ک فرسنگها راهه. حالا از اونجا ک خواننده محترم منظورشه رو نمیدونم
ما نیــــــــــــــز :))
یک لحظه داغم می کشی یک دم به باغم می کشی

پیش چراغم می کشی تا وا شود چشمان من

سلام وعرض احترام

امید که مارا بسوی خود بکشاند وبخواند وبخواهد

باغ دلتان به سبزه زار دشت الهی معطر گردد
پاسخ:
از لطف تو چو جان شدم وز خویشتن پنهان شدم

ای هست تو پنهان شده در هستی پنهان من

سلام دوست گرانمایه
و کاش دیگر من نباشم و نمانم!
او باشد و بس...
سلام
خیلی زیبابود.....
پاسخ:
سلام
شما امروز ب بنده خیلی لطف داشتیا!



من هر چه تلاش کردم موفق نشدم بلاگ شما رو باز کنم :(
کاش بیای اینجا خودت بخونی.
سلام

امامم، سجاد(ع) فرمود: خدای من! در آن هنگام که بسوی تو سربرمی دارم ملکوت اعلای تو را از دیدگان خویش در ورای سه پرده پنهان می بینم و این سه پرده را هم خود با دست خویشتن آویخته ام.
نخستین پرده ای که نگذارد دیده به دیدار تو بگشایم، عصیان من از فرمان توست.
و پرده ی دوم، پرده ای است که در ارتکاب منهیات و ملاهی به روی خویش کشیده ام و خود را از عنایت و مرحمت تو به دور داشته ام.
و پرده ی سوم، پرده ی غفلت من است، غفلتی که در ادای شکر و سپاس تو ورزیده ام. نعمت یافته ام و شکر نعمت به جای نیاورده ام.
موهبت دیده ام و از سپاس موهبت باز مانده ام. ولی معهذا از رحمت تو نومید نیستم زیرا به فضل عمیم و رحمت وسیع تو چشم طمع دوخته ام!

در این روز عزیز وقتی صحیفه ی سجادیه رو باز کردم این چند خط زیبا رو خوندم، تقدیم به حضور شما!

باشد شیعه باشم!

در پناه حق...
پاسخ:
سلام

ای خدای سجاد!
چه بزرگی تو که با وجود سجاد، دیگران را نیز بنده می شماری.
عبادتمان را به حساب می آری و بر سرشان سایه خدایی می گستری.
ما هر چه بندگان بدیم، تو خدای خوبی! به ما لیاقت بندگی ات را عنایت کن!
"سید مهدی شجاعی"

سپاس از زیبا گوهری که به یادگار گذاشتید.
کاش شیعه واقعی باشم نه اینکه فقط نامی از شیعه بدوش کشم!!!
و خدا کند که ما مسافرش باشیم...
پاسخ:
مسافر نباش؛ مهاجر باش!
که عاقبت هر سفری بازگشت است،
ولی مهاجر مقصدش سفر است!...
خطا از من است، می دانم.
از من که سالهاست گفته ام “ایاک نعبد"
اما به دیگران هم دلسپرده ام.
از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین"
اما به دیگران هم تکیه کرده ام.
اما رهایم نکن...

مقیمم کن خدایا!
لحظه هاتون غریق آرامشی الهی!
التماس دعا
درپناه حق
پاسخ:
ایاک نعبــــــــــد بر زبان
دل در خیال این و آن...

دلت آرام بیادش!
محتاج نور...
خدایا فاصله ت تا من خودت گفتی که کوتاهه
از اینجا که من ایستادم چقدر تا آسمون راهه ؟
پاسخ:
خعلی...
قد از اینجا تا اونجا...
سلام

خواندن این جمله ی تکراری تقصیر خودتان است:
خوبان، بقدر بزرگی روحشان، بقدر پاکی قلبشان، خوبند!..
و به لیاقت دیگران نیندیشند!

خدا را بخاطر خوبی چون شما سپاسگزارم!

در پناه حق...
پاسخ:
سلام دوست عزیزم

ممنون از این تکرارها...
حتمآ یادم می ماند...
آخه شما چرا اینقدر خوبید؟؟؟
لطفآ و خواهشآ به لیاقت این حقیر نیندیشید!

بودنتان را سپاس...
سلام

آرزوت خیلی شیرین بود.. امیدوارم که لیاقت شوریدگی خدا رو داشته باشم...

ممنونم..
راستی لینک شدی..
پاسخ:
سلام
بازم میگم خب :)
بزرگواری...
من لایق نیستم اما ازتون ممنونم!
من را

وقف ٍ خودت کن ..
پاسخ:
تو فقط این "من" را بگیر...
سلام
ازاینکه دعوتم روقبول کردید ممنون
برای بازکردن وبلاگ بایدازمرورگرفایرفاکس یاکروما استفاده کنید.
باتشکر
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم...
مگه نمی دونی من غارنشینم :)
اگر بی شمار بی راهه ها این یک راه را راحت بگذارند....!
پاسخ:
تو شاهراه را بچسب!...
۲۳ آذر ۹۱ ، ۱۶:۳۳ النجم الثاقب
سفر نمی‌خواهد...نیت کنی، رویت را برگردانی رسیده‌ای.
پاسخ:
قربة الی الله...
اختیاردارید.........
پاسخ:
:)
مسافر نباش؛
مهاجر باش
که عاقبت هر سفری بازگشت است،
ولی مهاجر مقصدش سفرست...
وخدا نزدیک است
پاسخ:
آقا تبلیغات ممنوعه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.