سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَ نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ *
إِذْ یَتَلَقَّى الْمُتَلَقِّیَانِ عَنِ الْیَمِینِ وَعَنِ الشِّمَالِ قَعِیدٌ *
مَا یَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ *
بنام خداوند بخشنده ی مهربان.
ما انسان را آفریدیم و وسوسه‏ های نفس او را می‏دانیم، و ما به او از رگ قلبش نزدیکتریم!
به خاطر بیاورید هنگامی که دو فرشته راست و چپ که ملازم انسان هستند اعمال او را دریافت می‏دارند.
هیچ سخنی را انسان تلفظ نمی‏کند مگر اینکه نزد آن فرشته ‏ای مراقب و آماده برای انجام ماموریت است.
«آیات 18-16 سوره ق»

یا هو...

 

امـــــــروز٬

       نگاهـــــــم تو را در آغـــــــوش کشید!

قـــــــول بده!

          قـــــــرار بعدیمان باشد کـــــــربلا...

                                   که انگشتـــــــانم گره خورد به دور مشبّکـ هایتـــــــ ...

انگشتانت پرتوان استــــــاد!

 

و من امــــــروز مرور میــــــکردم                   

دوباره داغ دلــــــم تازه شد کنار ضــــــریح...   

(+)                           

۹۱/۰۹/۰۸
عتید ...

نظرات  (۱۵)

سلام

"پیامبر صلى الله علیه و آله:

لَیسَ شَىْ ءٌ أَسرَعَ إِجابَةً مِن دَعوَةِ غائِبٍ لِغائِبٍ؛
هیچ دعایى زودتر از دعایى که انسان در غیاب کسى مى کند، مستجاب نمى شود.
(بحارالأنوار، ج93، ص359، ح17)"

توفیق زیارتی واقعی رو مسئلت کردم برایتان!(خدا کند خالصانه باشد فقط!!)

دلتون گرم یاد خدا

در پناه حق...
پاسخ:
سلام
خدا کند دعاهایمان برآورده شود...
مثل همیشه خیلی بیادتان بودم...
سپاسگزارم دوست عزیزم!
زیارت حضرت عشق نصیبتان!
امروز و دیروز
هر بار که نگاهی به صفحه ی گوشی می انداختم
پیامکی بود که روایت میکرد از زیارت رفقای تهرانی ام ..
و
در کار ِ عشق شکوه گناه است
از فراق
ای دل بساز با غم و کمتر
گناه کن..
پاسخ:
سلام دوست نازنینم
درسته که تو اون لحظه پیامکی از این حقیر دریافت نکردی، اما خدایت و امامت شاهدند که خیلی بیادت بودم.
می بینم که نت برقرار شده :)
۰۸ آذر ۹۱ ، ۰۲:۴۲ تـــ ـارا
امروز برای اولین بار بهت حسودیم شد....
پاسخ:
ینی تا حالا به این شخصیت فرهیخته و وارسته حسادت نمی ورزیدید بانو؟!
کمی بیشتر در احوالات این فاضل دقت نظر داشته باشید...
:))
چه حسادتی؟؟؟ کاش دلم.......
۰۸ آذر ۹۱ ، ۰۳:۰۱ تـــ ـارا
آخه اصولا من آدم حسودی نیستم... و گرنه شما که خیلی چیزها دارید برای حسادت...
پاسخ:
جمله اول حتما درسته اما دومی.....
۰۸ آذر ۹۱ ، ۰۳:۱۰ تـــ ـارا
اختیار دارید... نفرمایید... میخواهید برایتان بشماریم کمالاتتان را؟؟؟
پاسخ:
انگشت کم آوردید هست :)
۰۸ آذر ۹۱ ، ۰۳:۱۴ تـــ ـارا
نه انگشت نیاز نیست....از بس موارد زیاد است.... ماشین حساب گوشیمان هست.... :)
پاسخ:
:)
انشالله روزی همه مان
پاسخ:
انشالله...
حسین جان

دیده از دیدار خوبان برگرفتن مشکل است

هرکه ما را این نصیحت میکند بیحاصلست

ارباب عشاق را دیدار ضریحت ارزوست وشما هم صاحب ارزو . یاحسین

استاد که خدایش خیر دهد کاری کرد کارستان
کار اصلی به دست ارباب است تا نقش خود را بر دل ما بنگارد
پاسخ:
غبطه میخورم بحال این استاد گرانمایه که سرمایه اش را در راه اهل بیت خرج میکند یا بهتر بگوییم خودشان هستند نه محمود فرشچیان!!!
عنایات ویژه ای از جانب ائمه به استاد میشه. خوش بسعادت این مرد بزرگ...
کلکش بنام...
سعیش بکام...
همتش مستدام...
۰۸ آذر ۹۱ ، ۱۵:۰۷ خلوتگه راز
آآآآآآآآآآآآآآآآه کربلا...


+ تواضع نعمتی است که هیچکس به آن حسادت نمی کند
پاسخ:
آه...
آقا...
تو در ازای اشک به من کربلا بده،
من در ازای کربلا گریه می کنم.
پاسخ:
من گریه میکنم...
قرارمان یادت نرود...
کربلا برای دیدنت چشم انتظارم
همه لحظه لحظه ها را میشمارم
.
.
.
قسمت همه مان شود ای کاش
پاسخ:
ینی میشه؟؟؟
:(
۱۰ آذر ۹۱ ، ۱۱:۵۵ رضا پیران
بخون ای دل! که دشتستون صداشه
کمی فایز بخون ، دردم دواشه
ملایک نوحه خوانان حسین اند
بخون! والله خدا هم از خداشه

علیرضا قزوه

خوش به سعادتتون. حکما لیاقت گره زدن دستام دور مشبک‌های ضریحش رو هم نداشتم ... کربلا ...
پاسخ:
حکما دل عاشق حرم امن حسینه...
دلتان گره کور بخورد بر این آستان!
بخون ای دل...
سلام
امروز در قاب جادویی،دیدمش
دلم پر کشید
گویا از شهر من هم می گذرد....
سعادت همین قدر نصیبم میشود فعلا،که عبورت را ببینم
کی نصیبم میکنی تا گره کنم انگشتانم را در مشبک های ضریحت؟
پاسخ:
سلام
زیارت قبول بانو!
قرارتان، به همین زودی...
انشالله...
۱۴ آذر ۹۱ ، ۱۵:۵۰ سید علی حسینی(آرام)
سلام

از محیط وبلاگ و شعراتون و مطابتون خیلی خوشم آمد و لذت بردم

اگه قابل دونستید سری هم به بزنید

خوشحال میشم نظرات و نقود ارزشمند شمارو در مورد شعرام بدونم

از لطفتون سپاسگزارم

ممنون
پاسخ:
سلام سید بزرگوار
مهرتان را سپاس...
به روی دیده...
ای جانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم!
پاسخ:
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.