سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَ نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ *
إِذْ یَتَلَقَّى الْمُتَلَقِّیَانِ عَنِ الْیَمِینِ وَعَنِ الشِّمَالِ قَعِیدٌ *
مَا یَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ *
بنام خداوند بخشنده ی مهربان.
ما انسان را آفریدیم و وسوسه‏ های نفس او را می‏دانیم، و ما به او از رگ قلبش نزدیکتریم!
به خاطر بیاورید هنگامی که دو فرشته راست و چپ که ملازم انسان هستند اعمال او را دریافت می‏دارند.
هیچ سخنی را انسان تلفظ نمی‏کند مگر اینکه نزد آن فرشته ‏ای مراقب و آماده برای انجام ماموریت است.
«آیات 18-16 سوره ق»

این سر، درد میکند برای تو!

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳ ب.ظ

 

یا هو...

 

هیچ چیز سر جای خودش نیست.

انگار یک جای کار می لنگد.

وقتی کم باشی، می شود این، می شوم این!...

نه که نباشی یا تو کم باشی،

کم داشته باشمت!

آری!

کم دارمت!...

---------------

+ دست از سر من برندار که این سر، درد میکند برای تو!...

۹۲/۰۶/۱۱
عتید ...

نظرات  (۲۳)

شبــــان آهسته می نالم ، مگر دردم نهــــــــــان ماند...


سلام بزرگوار...
این روزهـــــــا حس می کنم " او " ی من هم کم شده...کــــم دارمش...
این روزهـــــــا حی می کنم هر چقدر هم دستمال به سری که درد می کند ببندم باز هم کافی نیست...سر من در می کند برای این سردرهای از او...

یا علی
همیشه باشید
پاسخ:
من آزادی نمیخواهـــــم که با یوسف بزنـــــــــدانم

سلام
آغوشش را، کنارش را نه، آغوشش را برایت آرزو دارم!

میخوانمت مسافر. ممنونم که هستید!
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۴۳ پلڪــــ شیشـہ اے
شب است و باز چراغِ اتاق می‌سوزد
دلم در آتش آن اتّفاق می‌سوزد
در این یکی دو شبه حال من عوض شده است
و طرز زندگی‌ام کاملاً عوض شده است
صدای کوچه و بازار را نمی‌شنوم
و مدتی‌ست که اخبار را نمی‌شنوم
اتاق پر شده از بوی لاله‌عباسی
من و دومرتبه تصمیم‌های احساسی
اتاق، محفظه‌ی کوچک قرنطینه
کنار پنجره... بیمار... صبحِ آدینه
کنار پنجره بودم که آسمان لرزید
دو قلب کوچک همزاد همزمان لرزید
نگاه‌های شما یک نگاه عادی نیست
و گفته‌اید که عاشق‌شدن ارادی نیست
چه ناگهانی و ناباورانه آن شب سرد
تب تکلّف تقدیر زیر و رویم کرد
تو حُسنِ مطلع رنجیدن و بزرگ شدن
و خط قرمز دنیای کودکانه‌ی من
من و دوراهی و بیراهه‌ها و زوزه‌ی باد
و مانده‌ام که جواب تو را چه باید داد
شب است و باز چراغ اتاق می‌سوزد
به ماه یک نفر انگار چشم می‌دوزد
چگونه می‌گذرند این مراحل تازه؟؟...
هزار پرسش و خمیازه پشت خمیازه

مرحومه نجمه زارع

پاسخ:
اشعارش همه خواندنی اند.
خدایش رحمت کند!

و ممنونم از این حسن انتخاب!
سلام
دردسرها دارم از سردردهایی که بودنت علاجشان است...
--------------------------------------------------------------
+دست از سر من برندار که این سر، درد میکند برای تو!...

خدا هم دست بردار نیست و این جای شکرش باقیست.
این نیم خطها مایه تقربند.
دست شما درد نکند.

التماس دعا
پاسخ:
سلام

دردسر باشد یا سردرد. فرقی نمیکند. دعا میکنم برسد به درمان!...

شکر که دست بردار نیست!
شکر که هست!

دعا...

تو هستی...
من نیستم...

جاذبه ی او قویست...این جنس من است که خراب است ...خراب
پاسخ:
یکی بود و یکی بود و یکی بود
غیر از خدا هیچکس نبود...
سلام بزرگوار

شیرینی فراق کم از شور وصل نیست
گر عشق مقصد است خوشا لذت مسیر
«فاضل نظری»

همین است دیگر
وقتی در راه مقصود با سر می روید نه با پا..
سر
درد می گیرد
حتما!

حال دلتان رو به راه..
رو به راه او

التماس دعا
در پناه حق...
پاسخ:
سلام مهربان

وصله هایی که شما روی هم میزنید برای تن ما بی قواره است. نمی چسبد!
: )

دلتان پر از هوای او...
بی نهایت سپاسگزارم بخاطر دعاهای خیرتان!

محتاج دعای شما خوبانم...
یادت هست گفتم دیگر نمیخواهم از درد سر های با تو بودن واهمه داشته باشم،من که میدانم خوب یادت هست اما این منم که بین این همه ازدحام فراموشی ها باید روزی هزاربار تکرار کنم تا به نیسان نروم....تو خوب میدانی چقدر به این درد سر ها محتاجم....
("دست از سر من برندار که این سر، درد میکند برای تو!...")

پاسخ:
دست از سر من برندار که این سر، درد میکند برای تو!...

سلام بانو
ممنونم از مهربانی هاتون!
سلام عتید بزرگوار

"تو که نباشی،دلم که هیچ
دنیا هم تنگ می شود"

+حالِ نوشتنم را دوست ندارم!

در پناه ارحم الراحمین،لحظه هایتان قرین آرامش و آرامشتان مستدام.

التماس دعا
در پناه نگاه مهربانش.
پاسخ:
سلام گرامی

اما من هم این حالتان را و هم همه ی حالهاتان را دوست میدارم و اصلا همین لمس بودنتان حال تازه میدهد!

لحظه هاتان پر از عطر وجود او...

محتاجم...
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۱۱ طهورا احمدی
درد سر منی در مان سر منی...اصلا تو خود منی ....



انا الحق
پاسخ:
هم دردی و هم درمان!
۱۳ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۲۵ محمد باقر کمالی
سلام
خسته نباشید
وبلاگ بینظیری دارید
خوشحال میشوم به وبلاگ بنده سر بزنید
یاعلی
پاسخ:
سلام بزرگوار
محبت دارید!
بروی دیده...
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۲۹ محمدصادق برجیان
برایت من، "خدا" آرزو دارم...
پاسخ:
سپاس!
۱۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۵۵ محمد باقر کمالی
سلام
خوب هستید
خسته نباشید
بروزیم
یاعلی
پاسخ:
سلام و تشکر
الهی یاد تو میان دل و زبان است و مهر تو میان سرو جان

مناجات خواجه عبدالله انصاری

سر جانتان سلامت...
پاسخ:
سلام و سلامت باد بر شما خوب خدا...
دقیقن....

پاسخ:
: )
سلام رفیق

میلام کریمه ی اهل بیت علیهم السلام و بانوی عفاف و نجابیت، بی بی فاطمه ی معصومه سلام الله علیها بر شما تهنیت و مبارکبادو روزتون هم مبارک!

در پناه حضرت بابا باشید
یاعلی
پاسخ:
سلام آل یاسینی عزیز

آن شب زمین هوای بهشتی دوباره داشت
آغوش آسمان به بغل ماهپاره داشت
چشمان ابر روی زمین را گرفته بود
هر قطره با خودش سبدی پرستاره داشت

بر شما نیز مبارک باشد!

علی یارتون...
سلام بزرگوار

مثل دریا می مانید
نه!..
بهتر از آنید..
که مسیرتان را به سمت کویر کج می کنید و به پیام تبریکی دل را متبرک!


خدا توفیقتان دهد!

میلاد دختر نور، خواهر خورشید، ماهتاب سرزمین قم مبارک دل شما باشد بزرگوار
التماس دعا

در پناه حق...
پاسخ:
سلام عزیز نازنین
میلاد ملیکه ی ایران، فاطمه ثانی بر شما نیز مبارک باشد و میمون!

من، دریا و شما، کویر؟!!!
یعنی تواضع تا این حد؟!!!
احتمالا اشتباه تایپی بوده : )
اصلاح شده اش تقدیم چشمان مهربانتان:

مثل دریا می مانید
نه!..
بهتر از آنید..
که مسیرتان را به سمت کویر کج می کنید و به پیام تبریکی دل را متبرک!

حالا درست شد : )
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۳۶ مـَـ ه جَـبـیـטּ
تو ک همیشه هستی ..
پس
چرا پیدایَت نمیکنمـ !

» بند آخر .. دست از سرم بر ندار،، عالی بود خواهری :)
پاسخ:
من گمشده ام...
از خودم!

زنده باد بر شما!
این سر درد می کند برای تو......

عالی بود دوستم... عالی

راستی... سلام!
پاسخ:
سلام بزرگوار

ممنونم از همراهیتون!
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۰۱ امیرابوالفضل علوی
لینک شدید
یا علی
پاسخ:
سپاس!
کم گذاشته باشم و حالا کم داشته باشم ات..
پاسخ:
شرمنده ی این سنگ تمام هایت ام...
به نام خدایی که در این نزدیکی است...

سلام...خوبی؟؟؟خوشی؟؟؟
دلم برات تنگیده چرا دیگه مهربان به من سر نمیزنه؟!!
متنت مثه همیشه عالی بود...
اگه تولد امام رضا(ع) رفتی مشهد،خیلی برام دعا کن...

التماس دعا...
پاسخ:
سلام مهربان
من خوبم. خوب خوب : )
ببخشایید این حقیر را. نه فقط شما همه ی دوستان.
قسمت نشد. بروی چشم. انجام وظیفه میکنم. شما هم این روسیاه رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید.
من ندیدم که کریمی به کـَرَم فکر کند

به "چه مقدار به زائر بدهم؟" فکر کند

از شما خواستنْ،عشق است... ضرر خواهد کرد

هرکه در وقت گدایی به رقم فکر کند

بهتر این است که زائر اگر آمد به حرم

دو قدم عشق بورزد، سه قدم فکر کند


سلام. انشاالله شب میلاد امام رئوفمان در حرمش نایب الزیاره دوستان خواهم بود.
پاسخ:
ما سر خانه ی سلطان سر و سامان داریم
هرچه داریم ز آقای خراسان داریم

سلام
خوش بسعادتتون...
به آقا خیلی سلام برسونید...
دلتنگم...
سلااااااااام بزرگوار

بالاخره یک تنه از پایان نامم دفــــــــاع کردم...

تاخیر این بنده را بپذیرید .

....

این سردردها هم قیمتی ست
خوشا سری که فقط درد یار داشته باشد
پاسخ:
علیک سلاااااااااام

بح بح : )

همه ی دوستان یکصدا:
آفرین، صد آفرین، هزاروسیصد آفرین : )

انشالله شاهد موفقیتهای بعدی تون باشیم.
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۲۸ محمدصادق برجیان
از عرش سلام سرمدی آوردند

آیینه ی حُسن سرمدی آوردند

با آمدن رضا(ع) از باغ بهشت

یک دسته گل محمدی آوردند!

.

.

.

میلاد نور بر شما مبارک باد!
پاسخ:
سلام
مبارک باشد میلاد انیس النفوس!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.