سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

با تو ما را خاک، بهتر از فلک / ای سِماک از تو منوّر تا سَمَک

سِما‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کـــــــ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ وَ نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ *
إِذْ یَتَلَقَّى الْمُتَلَقِّیَانِ عَنِ الْیَمِینِ وَعَنِ الشِّمَالِ قَعِیدٌ *
مَا یَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلَّا لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ *
بنام خداوند بخشنده ی مهربان.
ما انسان را آفریدیم و وسوسه‏ های نفس او را می‏دانیم، و ما به او از رگ قلبش نزدیکتریم!
به خاطر بیاورید هنگامی که دو فرشته راست و چپ که ملازم انسان هستند اعمال او را دریافت می‏دارند.
هیچ سخنی را انسان تلفظ نمی‏کند مگر اینکه نزد آن فرشته ‏ای مراقب و آماده برای انجام ماموریت است.
«آیات 18-16 سوره ق»

ای حرمت ملجأ درماندگان...

سه شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۰۱ ق.ظ

 

یا هو...

 

جهان سراغ ندارد رئوفـــــــــــ تر از تــــــــــو

هنــــــوز کاسه ی دستم نشان ندادم، داد

"مصطفی صابر خراسانی"

 

سرخی چشمها و گنبدی از طلا...

گنبدی از طلا و بیرقی که نسیم بر آن بوسه میزند و در هوای تو می رقصد.

زیباترین رقص دنیا!...

وقتِ رفتن و گونه های تَر...

دلی گرفته و پایی که نیست برای رفتن...

پاهایی که می لرزد و سُست می شود و زانو میزند در برابر تو!

دوباره با نگاه٬ با نگاهی خسته٬ همه ی صحن و سرایت را بوسه باران میکنم.

مهربانا!

حالا که میروم٬ کاش دنیا و مافیهایش را از قابِ پنجره ی فولاد تو نظاره گر باشم.

تا غریب نباشم و قریب بمانم!...

۹۱/۱۰/۲۶
عتید ...

نظرات  (۲۱)

پس از سلام، جواب سلام لازم نیست؟
برای زخمی راه، التیام لازم نیست؟
رسیدنم به تو واجب ترین نیازم بود
وگرنه باقی درخواست هام، لازم نیست
برای حاجی احرام بسته ی حرمت
دگر زیارت بیت الحرام لازم نیست
کبوترانه، هوای تو را به پر دارم
برای کفتر جلدت که دام لازم نیست
اگرچه زشت و سیاهم، ولی مگر آقا
در این عمارت شاهی، غلام لازم نیست!؟

"مصطفی صابر خراسانی"
۲۶ دی ۹۱ ، ۱۰:۰۶ خارج ازچارچوب
به به! زیارت قبول! منم یاد شما بودم اتفاقن.
پاسخ:
زیارتت قبول زائر بهشت!
وقتی آدم میدونه جایی هست ک ی دوست هم، انگار دنبالش میگرده، اینطوری میشه ک خیلی بیادشه :)
سپاسگزارم...
سلام وعرض ادب
دلی که برای عالم ال محمد تنگ شود وبگیرد حتما سر دیگر ان زلف در دست اوست
پاسخ:
سلام
کاش در دستش باشد و ببرد دلمان را هر آنجا که او خواهد...
دل برای صاحبش تنگ می شود!...
سلام.
زیارت قبول عزیز...
دلتنگ حرم ام...
ممنون بابت دعا و مهربونی دلت...
پاسخ:
سلام
قبول حق...
پایان دلتنگیت آرزویم است...
سلام
چرا یکی در میون کامنت دونی غیرفعاله؟!!!
زیارت قبول
انشاالله قسمت و روزی همیشگیمان باشد زیارتش
.
.
در پی تفکر به تلنگر رسیدم یا در پی تلنگر به تفکر، اینش را نمی دانم . اما با شما در وبلاگم تقسیمش می کنم !
پاسخ:
سلام
ممنونم...
روزی شما نیز...
تنفس در هوای بهشت نصیبتان...
انشالله خدمت میرسم.
سلام بنده ی خوب ِ خدا.

قبول باشد زیارت و بندگیتان
گوارای وجودتان استشمام عطر خوش عاشقی در دیار عشق
نگاه عاشقانه به صحن و سرایش،به گنبدش،به پنجره فولادش...
در حسرت یک گوشه نگاهم
مبارک دلتان باد این همه عاشقی
مقیم کویش باشید انشاالله.

قریب بمانید و غریبان را دعا بفرمائید.

ضامن آهو،در این دنیا توسلتان و در آخرت شفیعتان انشاالله.

به نگاه مهربان خدا می سپارمتان.
پاسخ:
سلام بنده ی خوبتر خدا :)
سپاسگزارم!
جایتان بسیار خالی...
غریبیم و بیاد قریبان!...
در پناه پرتو انوار حضرت آفتاب...


سلام زائر ...
زیارت قبول باشه انشالله.
خوش به حالت که میزبانت غریب بود و غریب نواز!
غریب نبودید اما قریب چرا...
امیدوارم همیشه زیارت قسمتت بشه...

پاسخ:
سلام
قبول حق انشالله...
خدا کند غربت را حس کنیم و قربت را لمس!
و قسمت شما نیز...

من ندیدم که کریمی به کَرَم فکر کند
به " چه مقدار به زائر بدهم " فکر کند
از شما خواستن، عشق است، ضرر خواهد کرد
هر که در وقت گدایی به رقم فکر کند
بهتر اینست که زائر اگر آمد به حرم
دو قدم عشق بورزد، سه قدم فکر کند
موقع دست به سینه شدن و عرض سلام
کربلایی شده هر کس به "علم " فکر کند
چونکه از باب جواد تو کسی وارد شد
خنده دار است که دیگر به قسم فکر کند
حاجت روا شوید.
اگر جایی بود برای زهرای بی تاب هم دعا کنید.
با اجازه لینک شدید.
پاسخ:
کسی قدم به حرم بی مدد نخواهد زد...
بروی دیده اگر قابل باشیم!
خیلی بزرگوارید بانو!

سلام

بقول حضرت حافظ:
سرت سبز ودلت خوش باد جاوید
که خوش نقشی نمودی از خط یار...

و چقدر خوشحالم که عطر مشهد آمد و صفای رضوی داشت...
زیارتتان قبول درگاه بلند حضرت حق باد و عشقتان به آفتاب هشتم، مستدام و ابدی!



در پناه حق...
پاسخ:
سلام
قبول حق انشالله...
یک پیاله حافظ در این سرمای دیماه عجب می چسبد!
در پناه گرمای آفتاب هشتم مست باشید و شیدا...

"پیامبر صلى الله علیه و آله:

لَیسَ شَىْ ءٌ أَسرَعَ إِجابَةً مِن دَعوَةِ غائِبٍ لِغائِبٍ؛
هیچ دعایى زودتر از دعایى که انسان در غیاب کسى مى کند، مستجاب نمى شود.
(بحارالأنوار، ج93، ص359، ح17)"

و شما چقدر بزرگوار هستید که یادمان کردید، قدردان خواهم بود تا همیشه!

لحظه لحظه هایتان لبریز از عشق و سرشار از معنویت

در پناه حق...
پاسخ:
سپاسگزارم از زیبا یادگاری که حک کردید!
پس مرحمت کنید دعا بفرمایید که دعاهای این حقیر مستجاب شود :)
خیلی بیادتان بودم...
لحظه هاتان پر از او...
خوش بحالت عتید
دلم خواست تمام داشته های ات را ...
دلم سخت حرم میخواهد....کاسه گدایی ام اما....
پاسخ:
خوش بحال دل مهاجر که سخت حرم میخواهد!
چه داشته ای داریم غیر از حضرت دوست؟
کاسه را بالا بیاور. کریم دست خالی برنمی گرداند دلت را!...

مــــن یـــــک جـــای خـــوب مـــردگــــی میکنــــم..!!

بعضـــــی کارهــــا را میبینـــم که هــــوای شهـــر٫ برایـــم نفس گیــــر میشـــود..!!

*بــــا آپــــی متفـــــاوت،بــــه روز هستــــم*

و منتظـــــر نظـــــرات ارزشــــمنــــد شمـــــا...

امیـــدوارم بـــا حضــــور سبـــــزتــــان،یـــاریــگــــر مـــا بــــاشیـــد...
پاسخ:
سلام...
سلام
معذرت میخوام که این سوال رو می پرسم شما واقعا" آدم خوبی هستین یا فقط تو حرفه؟
اگه ما این قدر خوبیم پس چرا این قدر به هم ظلم میکنیم.
تو واقعیت هم واسه همه دعا میکنی و خوبی؟
پاسخ:
سلام
عذر میخام کی گفته من آدم خوبی هستم؟؟؟
نه در واقعیت، و نه در حرف. در هیچکدام خوب نیستم و این عرضم ب هیچ عنوان تعارف نیست.
آرزو دارم خوب باشم اما متاسفانه نیستم.
در عین بی لیاقتی اما حقیقتا بیاد همه ی دوستانم هستم و سعی میکنم، سعی میکنم، سعی میکنم برای همه ی انسانها دعا کنم. گرچه بدلیل قلب ناپاکم هیچ یک از دعاهایم مستجاب نخاهد شد.
از شما دوست خوبم هم ملتمسانه تقاضای دعا دارم ک بی نهایت محتاجم...
سلام رفیق شفیق
زیارتت قبول


ممنون بایت لطف بی نهاییت
پاسخ:
سلام رفیق شفیق عزیز مهربان :)
وظیفه بوده انار جان...
۲۷ دی ۹۱ ، ۱۲:۲۵ تـــ ـارا
سلام
زیارتتان قبول...

دلتان همیشه عاشق و پر نور از مهر آفتاب...

یاحق
پاسخ:
سلام
ممنونم
دلت عاشقتر از دی...
زیارت قبول و برات کربلا انشاالله

و
دلتان جامانده ی صحن و سرا
پاسخ:
نایب الزیاره بودیم.
واااااااااای یعنی میشه؟؟؟
آمین...
و زیارت حضرت دلبر روزی شما انشاااااااااالله...
باز دل،تنگِ هوای حرم است.
وقتی برمی گردی، انگار جا ماندی، تمام هستی ات می شود خواستنِ بازگشتن.....
و چه دلگیر می شود شهر و دیارت، وقتی از بهشت برمی گردی...
چه هر روز ساعت ها را قیاس با بهشت می کنی. تازه می فهمی کجا بودی و نمی دانستی................................................
پاسخ:
حس هبوط را دارم!
هبوط از بهشت...
:(
آدمهایی مث تو فقط دوست دارن تعریف بشنون حالم بهم میخوره ار این احساس های مضخرف و الکی تون
پاسخ:
مولا علی (ع) در خطبه متقین اهل تقوا را برای همام اینگونه توصیف میکنند:

"هرگاه یکی از آنان را تمجید کنند از آن تمجید بیم نموده و گوید: من از دیگران به خود آگاه ترم، و پروردگارم از خودم به من داناتر است؛ خداوندا، مرا به آنچه درباره ام گویند مگیر، و از آنچه می پندارند بهتر گردان، و زشتی هایی را که از من خبر ندارد بر من ببخش."

انشالله جزو متقین باشیم نه از آن دسته که با تعریف و تمجید ازشون خوشحال میشن!
دعا کن انسان بشم...
هوای بهشتی تان، هوایی ام کرده و بی تابــــــــــ....
پاسخ:
ضامن آهو پناه دل بی تابت...
برای ما ک هوا بود!!!
سلام
زیارت قبول
پاسخ:
سلام
منزل نو مبارک
چرخش بچرخه :)
تا آمدم که با تو خداحافظی کنم
بغضم امان نداد و خدا . . . در گلو شکست
پاسخ:
فرصت گذشت و حرف دلم ناتمام ماند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.